Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Liefdes problemen (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 16 pagina's: 1  2  3  4  ...  14  15  16   
Auteur Onderwerp: Liefdes problemen
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mag dit hier ook in dit topic over sex??
of moet het alleen maar over sex gaan [Confused]
er zijn nl. ook liefdesproblemen enzo.
En daar zal Karen wel de aangewezen persoon, die wel verstand ervan heeft [Razz]

[ 04-11-2002, 10:13: Message edited by: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tuurlijk mag je ook hier je liefdes problemen kwijt, sex en liefde liggen heel dicht bij elkaar (meestal)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
What a relief
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
What a relief

Dus kom maar op met je problemen. Karen zal helpen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
quote:
Originally posted by LilWiz:
What a relief

Dus kom maar op met je problemen. Karen zal helpen.
Nou...jammer dat Karen er niet is he [Frown]
maar goed..ik heb nog niet een probleem misschien wel later op de dag of zo..maar dan meldt ik me wel hier bij onze expert-->Karen [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ok...leuk probleem [Roll Eyes]
Wat moet je doen als je verliefd bent op een meisje(ff voor de jongens uitgaand) maar zij heeft al een relatie met iemand anders?
Wat zouden jullie dan doen?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Ok...leuk probleem [Roll Eyes]
Wat moet je doen als je verliefd bent op een meisje(ff voor de jongens uitgaand) maar zij heeft al een relatie met iemand anders?
Wat zouden jullie dan doen?

dan heb je gewoon pech, tenzij zij van plan is haar huidige vriend voor jou op te geven natuurlijk

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Nou...jammer dat Karen er niet is he [Frown]
maar goed..ik heb nog niet een probleem misschien wel later op de dag of zo..maar dan meldt ik me wel hier bij onze expert-->Karen [Big Grin]

ik ben er echt wel?? [Big Grin]

[ 04-11-2002, 12:01: Message edited by: Karen ]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Ok...leuk probleem [Roll Eyes]
Wat moet je doen als je verliefd bent op een meisje(ff voor de jongens uitgaand) maar zij heeft al een relatie met iemand anders?
Wat zouden jullie dan doen?

dan heb je gewoon pech, tenzij zij van plan is haar huidige vriend voor jou op te geven natuurlijk
Maar mag je dan helemaal niets proberen? Misschien is ze namelijk wel bereid om haar relatie op te geven. Zij moet het toch wel weten?

[ 04-11-2002, 13:04: Message edited by: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Ok...leuk probleem [Roll Eyes]
Wat moet je doen als je verliefd bent op een meisje(ff voor de jongens uitgaand) maar zij heeft al een relatie met iemand anders?
Wat zouden jullie dan doen?

dan heb je gewoon pech, tenzij zij van plan is haar huidige vriend voor jou op te geven natuurlijk
Maar mag je dan helemaal niets proberen? Misschien is ze namelijk wel bereid om haar relatie op te geven. Zij moet het toch wel weten?
ja dat vroeg ik me ook al af..maar zodra er een verkeerde beweging komt..dan wordt dat meteen als vreemdgaan gezien(maar das een ander probleem dat vreemdgaan)
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar mag je dan helemaal niets proberen? Misschien is ze namelijk wel bereid om haar relatie op te geven. Zij moet het toch wel weten?

je mag t wel proberen, maar is natuurlijk geen goed idee wanneer haar huidige vriend een nogal agressief typje is [Razz]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar als je het haar duidelijk maakt dat je gek op dr bent..dan heb je toch het volste recht om dit te vertellen..en uiteindelijk moet zij toch de beslissing nemen..Of is dat geen goed idee, omdat te vertellen tegen dr, omdat ze anders misschien verward wordt en gaat twijfelen of ze wordt boos en negeert je..
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Maar als je het haar duidelijk maakt dat je gek op dr bent..dan heb je toch het volste recht om dit te vertellen..en uiteindelijk moet zij toch de beslissing nemen..Of is dat geen goed idee, omdat te vertellen tegen dr, omdat ze anders misschien verward wordt en gaat twijfelen of ze wordt boos en negeert je..

duidelijkheid boven alles! [Smile]
als zij jou nix vind zal ze niet verward raken ofzo hoor, en boos kan ik me al helemaal niet voorstellen,
en als zij jou wel wat vindt dan zal ze een keus moeten maken tussen jou en die andere vriend maar dat is gewoon aan haar

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ikzelf zou niet iets proberen bij een dame die een vriend heeft...weet niet waarom maar tis gewoon zo...
Zelfs als het slcht zou gaan niet, ik hou me wel lekker stilletjes...denk ik

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Opzich ben ik ook een type die rustig is en zich ook stilletjes houdt..maar soms denk ik ook wel es, ik kan het beter vertellen anders blijf ik ermee zitten enzo
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 16 pagina's: 1  2  3  4  ...  14  15  16   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS