-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
Natasha? jij mag ook naar Almere komen hoor, je mag ons zelfs komen meeten en als je verdwaald in deze grote metropool van een wereldstad dan zet ik wel bordjes uit om de weg naar de meeting te vinden
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: Natasha? jij mag ook naar Almere komen hoor, je mag ons zelfs komen meeten en als je verdwaald in deze grote metropool van een wereldstad dan zet ik wel bordjes uit om de weg naar de meeting te vinden
jajaja...eilandbewoner...de weg is niezzo moeilijk hoor
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: Natasha? jij mag ook naar Almere komen hoor, je mag ons zelfs komen meeten en als je verdwaald in deze grote metropool van een wereldstad dan zet ik wel bordjes uit om de weg naar de meeting te vinden
jajaja...eilandbewoner...de weg is niezzo moeilijk hoor
Alle wegen leiden naar ALMERE
quote:Origineel van vitamin: beetje dubbelop denk ik, want ik zie jullie vast allemaal ook wel bij de Q meeting!
Nee niet echt want wij gaan expres de Q-meeting vermijden!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van vitamin: beetje dubbelop denk ik, want ik zie jullie vast allemaal ook wel bij de Q meeting!
mij niet iig, en al zou ik naar die meeting gaan...die is zoooo groot dat ik je echt niet zou tegenkomen denk ik
geplaatst
Je gaat niet naar de nims-defqon meeting?
geplaatst
hmz..ik ben er miss niet eens op DefQon. 14 juni valt pcies in mn tentamenperiode