Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » Meeting QT#12 (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Meeting QT#12
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
quote:
Originally posted by Stokkie:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Da Pief...nu wil ik jou wel es ontmoeten dan

beware!!! [Crazy]
Gaat voor jullie wel gezellige nacht worden daaro...

Lijkt erop dat Mister Aart himself ook komt...of voor wie moet ik 'beware' zijn dan?
Ja ik kijk wel ff hoe en wat, hoe ga jij erheen dan Patrick??
Ik weet dus niet of ik geld genoeg heb, moet ook sparen voor me nieuwe com...anders had ik soieso wel gekund...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Stokkie:
quote:
Originally posted by LilWiz:
quote:
Originally posted by Stokkie:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Da Pief...nu wil ik jou wel es ontmoeten dan

beware!!! [Crazy]
Gaat voor jullie wel gezellige nacht worden daaro...

Lijkt erop dat Mister Aart himself ook komt...of voor wie moet ik 'beware' zijn dan?
Ja ik kijk wel ff hoe en wat, hoe ga jij erheen dan Patrick??
Ik weet dus niet of ik geld genoeg heb, moet ook sparen voor me nieuwe com...anders had ik soieso wel gekund...

Aart, ik ga met de trein naar Zaandam toe, daar wordt ik opgehaald door Petra(Qgirly) en dan op naar de Fun...dus alles gaat goed komen (hoop ik)
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Aart, ik ga met de trein naar Zaandam toe, daar wordt ik opgehaald door Petra(Qgirly) en dan op naar de Fun...dus alles gaat goed komen (hoop ik)[/QB]

Petra houd wel woord hoor...wees maar gerust. Nou ik laat de tijd lekker uitwijzen of ik wel of niet ga, iig gezellige mensen die erheen gaan:D

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Stokkie:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Aart, ik ga met de trein naar Zaandam toe, daar wordt ik opgehaald door Petra(Qgirly) en dan op naar de Fun...dus alles gaat goed komen (hoop ik)

Petra houd wel woord hoor...wees maar gerust. Nou ik laat de tijd lekker uitwijzen of ik wel of niet ga, iig gezellige mensen die erheen gaan:D[/QB]
Dat geloof ik wel ja dat Petra zic aan dr woord zal houden....deze meeting is tenminste niet zo massaal als die van Qlimax of XQ [Big Grin]
Maar Aart ik zie je dan wel verschijnen als je ook komt [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Maar Aart ik zie je dan wel verschijnen als je ook komt [Wink] [/QB]

de tijd zal het wel uitwijzen...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sjuul jij komt ook gwoon ff langs [Big Grin] [Big Grin]
En Steven komt ook gwoon [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Sjuul jij komt ook gwoon ff langs [Big Grin] [Big Grin]
En Steven komt ook gwoon [Big Grin]

haha [Big Grin] ik ga ook wel komen ja, alleen kijk ik nog ff hoe ik dan met mn geld zit in die week. 88,4% kans dat ik er ook ben [Wink]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zou het zeer op prijs stellen als je komt..lijkt me gwoon weer lachen net als bij XQ en dit blijf ik wat aan de nuchtere kant [Big Grin]

Tot dan iig

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Ik zou het zeer op prijs stellen als je komt..lijkt me gwoon weer lachen net als bij XQ en dit blijf ik wat aan de nuchtere kant [Big Grin]

Tot dan iig

junkie, hahaha

ik denk niet dat ik er bij ga zijn ivm geld dus, wil ook graag eens een nieuwe com hebben hiero..

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van LilWiz:
Ik zou het zeer op prijs stellen als je komt..lijkt me gwoon weer lachen net als bij XQ en dit blijf ik wat aan de nuchtere kant [Big Grin]

Tot dan iig

junkie, hahaha

ik denk niet dat ik er bij ga zijn ivm geld dus, wil ook graag eens een nieuwe com hebben hiero..

ah die heb ik al [Razz] maar ik wil er ook zijn, op XQ was echt gezellig, dus QT12 uiteraard wordt dat dan ook
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
i'm counting on you..Steef [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
i'm counting on you..Steef [Big Grin]

heeeeeel misschien...kom ik...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van LilWiz:
i'm counting on you..Steef [Big Grin]

heeeeeel misschien...kom ik...
*wrijft es in zijn oogjes*
*en doet dat nog een keer*
*en leest...heeeeeeeel misschien*
Kijk maar wat je doet ouwe...ik pik je er toch wel tussen uit [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat ik er bij ben was al duidelijk toch...
naja 50% erbij dan.

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Kijk maar wat je doet ouwe...ik pik je er toch wel tussen uit [Big Grin] [/QB]

ja das waar, zal deze keer heel onopvallend gaan dan... [Wink]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS