quote:Originally posted by LilWiz: Da Pief...nu wil ik jou wel es ontmoeten dan
beware!!! Gaat voor jullie wel gezellige nacht worden daaro...
Lijkt erop dat Mister Aart himself ook komt...of voor wie moet ik 'beware' zijn dan?
Ja ik kijk wel ff hoe en wat, hoe ga jij erheen dan Patrick?? Ik weet dus niet of ik geld genoeg heb, moet ook sparen voor me nieuwe com...anders had ik soieso wel gekund...
quote:Originally posted by LilWiz: Da Pief...nu wil ik jou wel es ontmoeten dan
beware!!! Gaat voor jullie wel gezellige nacht worden daaro...
Lijkt erop dat Mister Aart himself ook komt...of voor wie moet ik 'beware' zijn dan?
Ja ik kijk wel ff hoe en wat, hoe ga jij erheen dan Patrick?? Ik weet dus niet of ik geld genoeg heb, moet ook sparen voor me nieuwe com...anders had ik soieso wel gekund...
Aart, ik ga met de trein naar Zaandam toe, daar wordt ik opgehaald door Petra(Qgirly) en dan op naar de Fun...dus alles gaat goed komen (hoop ik)
|
quote:Originally posted by LilWiz: Aart, ik ga met de trein naar Zaandam toe, daar wordt ik opgehaald door Petra(Qgirly) en dan op naar de Fun...dus alles gaat goed komen (hoop ik)[/QB]
Petra houd wel woord hoor...wees maar gerust. Nou ik laat de tijd lekker uitwijzen of ik wel of niet ga, iig gezellige mensen die erheen gaan:D
quote:Originally posted by LilWiz: Aart, ik ga met de trein naar Zaandam toe, daar wordt ik opgehaald door Petra(Qgirly) en dan op naar de Fun...dus alles gaat goed komen (hoop ik)
Petra houd wel woord hoor...wees maar gerust. Nou ik laat de tijd lekker uitwijzen of ik wel of niet ga, iig gezellige mensen die erheen gaan:D[/QB]
Dat geloof ik wel ja dat Petra zic aan dr woord zal houden....deze meeting is tenminste niet zo massaal als die van Qlimax of XQ Maar Aart ik zie je dan wel verschijnen als je ook komt
|
quote:Origineel van LilWiz: Sjuul jij komt ook gwoon ff langs En Steven komt ook gwoon
haha ik ga ook wel komen ja, alleen kijk ik nog ff hoe ik dan met mn geld zit in die week. 88,4% kans dat ik er ook ben
|
quote:Origineel van LilWiz: Ik zou het zeer op prijs stellen als je komt..lijkt me gwoon weer lachen net als bij XQ en dit blijf ik wat aan de nuchtere kant
Tot dan iig
junkie, hahaha
ik denk niet dat ik er bij ga zijn ivm geld dus, wil ook graag eens een nieuwe com hebben hiero..
quote:Origineel van LilWiz: Ik zou het zeer op prijs stellen als je komt..lijkt me gwoon weer lachen net als bij XQ en dit blijf ik wat aan de nuchtere kant
Tot dan iig
junkie, hahaha
ik denk niet dat ik er bij ga zijn ivm geld dus, wil ook graag eens een nieuwe com hebben hiero..
ah die heb ik al maar ik wil er ook zijn, op XQ was echt gezellig, dus QT12 uiteraard wordt dat dan ook
|
quote:Origineel van LilWiz: i'm counting on you..Steef
heeeeeel misschien...kom ik...
*wrijft es in zijn oogjes* *en doet dat nog een keer* *en leest...heeeeeeeel misschien* Kijk maar wat je doet ouwe...ik pik je er toch wel tussen uit
|