geplaatst
Feli sweetammy, ik hoop dat je nog voldoende liefdes adviesen zult geven
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
Ik ga zeker mn best doen en hopelijk leveren mn liefdesadviezen wat op...
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van Sweetammy: Ik ga zeker mn best doen en hopelijk leveren mn liefdesadviezen wat op...
We zullen zien, tot nu toe maak je het de heren behoorlijk lastig
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Sweetammy: Ik ga zeker mn best doen en hopelijk leveren mn liefdesadviezen wat op...
We zullen zien, tot nu toe maak je het de heren behoorlijk lastig
hoezo?? Ze geeft tenminste adviezen en tips...ben dr eeuwig dankbaar voor en dat weet ze ook wel
geplaatst
Nims welke heren maak ik het lastig dan?? LilWiz, ik weet dat je me dankbaar bent en ik doe het graag voor je, dat weet je..
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Ohja pat, en jouw hartje klopt ook een beetje van d'r dus ze maakt het je wel lastig
quote:Origineel van Sweetammy: Nims welke heren maak ik het lastig dan?? LilWiz, ik weet dat je me dankbaar bent en ik doe het graag voor je, dat weet je..
Ik zal hier wijzelijk niet verder op ingaan
quote:Origineel van Sweetammy: Nims welke heren maak ik het lastig dan?? LilWiz, ik weet dat je me dankbaar bent en ik doe het graag voor je, dat weet je..
Ik zal hier wijzelijk niet verder op ingaan
Als je het zo stelt, kun je dat idd beter niet doen