Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Algemeen » Kamer wil gedoogzone voor radiopiraten

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Kamer wil gedoogzone voor radiopiraten
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kamer wil gedoogzone voor radiopiraten

Een meerderheid in de Tweede Kamer wil dat onderzocht wordt of er een 'gedoogzone' voor radiopiraten kan komen. De laatste maanden houdt het Agentschap Telecom, onder de naam actie Etherflits, een grote schoonmaak in de ether en haalt daarbij veel piraten uit de lucht.

Een groot aantal Kamerleden vindt dat door het verdwijnen van de piratenzenders de creativiteit in ether ver te zoeken is. Ze pleiten voor een plekje op de etherband waarop piraten alle ruimte hebben. Ze refereren aan Nieuw-Zeeland, waar ook een dergelijke gedoogzone zou bestaan.

Minister Brinkhorst (Economische Zaken) is voorstander van creativiteit op de radio en wil daarom wel onderzoeken of het toelaten van piraten mogelijk is. Maar hij maakte meteen duidelijk dat de etherband in Nederland maximaal is benut en dat het moeilijk zal zijn een plaatsje te vinden. "Ook moeten we ons afvragen of we een systeem moeten invoeren met ruimte voor mensen zonder een vergunning".

Radiopiraten hebben de laatste tijd actie gevoerd tegen het uit de lucht halen van hun zenders, onder de naam Tegenflits.


Relevante link: www.etherpiraten.com

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik luister eigenlijk nooit naar piraten, dus ik weet niet of dit echt uitmaakt.
Ik denk toch dat deze piraten gewoon op Internet moeten gaan uitzenden das veel cooler [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
niet dat ik naar piraten luister, maar ik vind wel dat deze piraten lekker hun gang mogen gaan via de ether... via internet noem ik het geen piraten meer, want dan log je gewoon in op een site en benut je geen frequenties ofzo. iedereen mag ip-adressen etc hebben

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS