Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Algemeen » Clip Robbie Williams alleen 's avonds laat op MTV

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Clip Robbie Williams alleen 's avonds laat op MTV
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De nieuwe clip van zanger Robbie Williams is vanaf komend weekeinde in twee verschillende versies op muziekzender MTV te zien. Dat heeft de zender donderdag bekendgemaakt.

De omroep waarschuwt kijkers dat het filmpje zeer schokkende beelden bevat. De clip van het nummer 'Come Undone' kent een gekuiste versie die MTV voor tien uur 's avonds zal vertonen en een ongecensureerde die na tienen is te zien.

In de clip blikt Williams terug op een ruig feestje vol met seks, drugs en drank. In de ongecensureerde versie zijn onder meer trippende, hallucinerende en kotsende mensen te zien. Ook vindt er een flinke knokpartij plaats en is de zanger te zien in een tamelijk expliciet triootje met twee vrouwen.

'Come Undone' is het tweede nummer van het album Escapology. De clip gaat vrijdag in première in het programma MTV Live. Het is niet de eerste van de zanger die opzien baart. In de video van het nummer 'Rock DJ' stripte Williams zichzelf letterlijk tot op het bot. Aan het eind gooide hij zijn eigen vlees naar een aantal wulpse vrouwen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dr zijn ook nog blote tieten te zien! maar voor tienen, helaas met blokjes...
Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van liekkos:
dr zijn ook nog blote tieten te zien! maar voor tienen, helaas met blokjes...

Vandaag heb ik het klokkenspel van Steve-O moeten aanschouwen bij Kevin Masters [Frown]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van liekkos:
dr zijn ook nog blote tieten te zien! maar voor tienen, helaas met blokjes...

Jij wilt graag tieten zien?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van liekkos:
dr zijn ook nog blote tieten te zien! maar voor tienen, helaas met blokjes...

Jij wilt graag tieten zien?
Ik ook wel, maar wel mooie en niet van kerels!! [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik vinnet het meest geweldige, of nee, een van de meest geweldige nr's die ie ooit heeft gemaakt eg waar come undone is eg n top nr en die clip ooooooooooooohhhhhh ik kan dr zo n heel verhaal van de achterliggende gedachte bij zetten maar dat interesseerd jullie vast niet zo hahahah

btw ni denken dat ik zo'n super fan ben, ik heb alleen maar al zn singletjes, albums, coverhits en andere cd's zoals supreme angels and millionaires....


[Wink]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Laat me raden, er hangt ook een poster van hem boven je bed?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha nee nee lekkertje de enige poster die dr boven me bed hangt is van jou [Wink] :0 (je vraagt hierom)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
haha nee nee lekkertje de enige poster die dr boven me bed hangt is van jou [Wink] :0 (je vraagt hierom)

Dat zou je toch niet vertellen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
je vroeg dr om [Wink]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS