Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Vijf arrestaties voor ontucht met minderjarigen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Vijf arrestaties voor ontucht met minderjarigen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De politie heeft de afgelopen weken vijf mannen uit Amsterdam, Arnhem, Breda, Etten-Leur en Arnhem aangehouden op verdenking van ontucht met zes minderjarige kinderen in de regio Breda. Dat heeft zij donderdag bekendgemaakt.

De verdachten kennen de kinderen vanuit vriendschappelijke contacten met de ouders of zijn familie van elkaar. De mannen vergrepen zich aan de kinderen in hun woningen en in de bossen rond Breda.

Begin oktober deed een van de ouders aangifte. Hun 7-jarige dochter zou misbruikt zijn toen het bij leeftijdgenootjes in Breda op bezoek was. De verdachte is een 63-jarige Amsterdammer. Hij kwam geregeld bij zijn neef in Breda en diens gezin. Het onderzoek raakte in een stroomversnelling toen uit dit gezin signalen kwamen dat twee van de drie dochtertjes seksueel misbruikt waren.

Tijdens het onderzoek stuitte de politie op nog vier verdachten. De vijf mannen beloonden hun slachtoffertjes met snoep en geld. Een van de meisjes zou jarenlang misbruikt zijn.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS