geplaatst
Wie kent deze nieuwe tekenfilm van Walt Disney? Hij is pas uit en gaat over een beer. Brother Bear
Zijn er mss mensen hier die nog leuke Disney films weten die ik kan downloaden, want ik ben de beroerste niet om ze te bekijken, vin het altijd wel leuk en het is een keer wat anders
| IP: Gelogd |
geplaatst
nou ik heb hem dus net gekeken die brother bear en ik moet zegge ik vin hem er leuk, moest zelfs bijna een traantje wegpinken . Goed verhaal heeft het ook
geplaatst
Oh ja joh? Er waren nogal veel wisselende reacties over in de media. Maar zal wel even kijken. Wat voor een tekenstijl is het?
p.s. Kan trouwens niet wachten totdat shrek 2 komt
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van LilWiz: ja die kan ik niet meer binne halen...ben ik te laat mee
Stokkie is weer bijna terug van vakantie hoor
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van LilWiz: nou ik heb hem dus net gekeken die brother bear en ik moet zegge ik vin hem er leuk, moest zelfs bijna een traantje wegpinken . Goed verhaal heeft het ook
Ahh wat lief Pat, een traantje wegpinke nee maar het lijkt mij ook een hele leuke film, ja ik ben nog steeds Waltdisney films verslaafd
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van LilWiz: nou ik heb hem dus net gekeken die brother bear en ik moet zegge ik vin hem er leuk, moest zelfs bijna een traantje wegpinken . Goed verhaal heeft het ook
Ahh wat lief Pat, een traantje wegpinke nee maar het lijkt mij ook een hele leuke film, ja ik ben nog steeds Waltdisney films verslaafd
ik hou maar op dan of mss kunne we wel info delen over disney films , want ik dacht dat ik de enige was die ook aan walt disney verslaafd was...laten we een walt disney dagje maken een keer hahaha
ik hou maar op dan of mss kunne we wel info delen over disney films , want ik dacht dat ik de enige was die ook aan walt disney verslaafd was...laten we een walt disney dagje maken een keer hahaha
Ik zal dan ff mn agenda raad moete plege
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van LilWiz: ik heb ook newsgroupen sjuul...maar ik wil geen gezeik met mijn isp krijgen zometeen als ik maar steeds met die nieuwsgroepe moet kloten kijk maar:
DU Meter Monthly Report
Period (Month) Download Upload Both Directions Dial-Up Time januari 2004 54,02 GB 2,85 GB 56,87 GB N/A februari 2004 27,14 GB 1,72 GB 28,86 GB N/A
Neem dan ook een normale provider, demon ofzo. En ik wil niet mijn download en upload weten, maar die zitten zeker wel boven de jouwe
quote:Origineel van Sweetammy: Ahh wat lief Pat, een traantje wegpinke nee maar het lijkt mij ook een hele leuke film, ja ik ben nog steeds Waltdisney films verslaafd
Wat vond je dan van die bijbelfilm? Mozes dacht ik.
quote:Origineel van Sweetammy: Ik zal dan ff mn agenda raad moete plege
jij en agenda *zucht* daar kan ik nie tegenop hoor...kun je ook zonder
Ze heeft helemaal geen agenda