Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Messaging » MSN Messenger 6.0 on the way? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: MSN Messenger 6.0 on the way?
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Noem 3 dingen die klote zijn aan msn??????

ik heb er NOOIT **klop klop klop** problemen mee gehad!!!!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
Noem 3 dingen die klote zijn aan msn??????

ik heb er NOOIT **klop klop klop** problemen mee gehad!!!!

1. Ze hebben alle in de interface verstopt op een onlogische plek. (Displaynaam, status, etc.)
2. Het ziet er niet uit (pas na versie 6, en dat terwijl ik nog maar op versie 3 zit [Wink] )
3. Je kan maar 4 mensen ofzo aan de discussie toevoegen, en dat is niet echt handig chatten ofzo.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als je Windows XP draait is je pc ervan vergeven. Alles en iedereen start MSN op. Ik had er bij voorbaat dus al een hekel aan.

OMS is lekker simpel en draait praktisch overal. Met MSN support er in hoef ik helemaal niets anders meer.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Natasha:
Noem 3 dingen die klote zijn aan msn??????

ik heb er NOOIT **klop klop klop** problemen mee gehad!!!!

1. Ze hebben alle in de interface verstopt op een onlogische plek. (Displaynaam, status, etc.)
2. Het ziet er niet uit (pas na versie 6, en dat terwijl ik nog maar op versie 3 zit [Wink] )
3. Je kan maar 4 mensen ofzo aan de discussie toevoegen, en dat is niet echt handig chatten ofzo.

Kijk, en dat is nou precies de reden waarom je oordeel niet goed is!

1. niet mee eens... in oms is het soms omslachtig om iets te doen dus die interface is ook niet alles.
2. je hebt versie 4, 5 en 6 duidelijk gemist, want in 5 is het zelfs nog beter geworden, en 6 nog weer beter...
3. maar 4 mensen? je komt uit de oertijd... sinds msn 5 kun je tot 15 gaan, en met msn6 heb ik nog geen limit gevonden...

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Weet je dat je deze versie van 6 niet eens mag gebruiken werd er gezegd door M$ vanaf donderdag wordt er de eerste public versie verwacht en half Juli de officiele versie
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hier staat de public version van msn 6 public release
[Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Klik hier voor een echte messenger.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja jongens hier ben ik weer met wat leuks in MSN 6...ik ben bezig met een tabblad te maken met het forum voor in msn 6 zodat je vanuit msn 6 in een opslag de nieuwste onderwerpen kan zien [Big Grin]

ik kan nu wel iig wel forummen in mijn msn6 zonder dat ik een Internet Explorer moet openen...wil uiteindelijk alleen actieve onderwerpen zichtbaar worden

Voorbeeld(en) hier: fase 1
groter voorbeeld voor mensen die slecht zien

[ 19.06.2003, 21:51: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat moet je hier nu weer mee? Ik zie daar toch echt niet het nut van in. Je kan best meerdere progjes tegelijk open hebben. Nog even en mensen verlaten MSN niet meer.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wil ni lastig deon maar hij zegt toch gewoon wat nims??

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
wil ni lastig deon maar hij zegt toch gewoon wat nims??

Het ging ook niet om lilwiz, ik begrijp niet het nut van een website plaatsen in je MSN scherm. Het is toch een messaging systeem? Nog even en Word en outlook zijn geintegreerd in MSN.

Windows MSN.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
k vinnet wel grappig

ja sorry maar hier op je n opmerking terug: wat moe je met oms als je icq en msn al hebt?

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
k vinnet wel grappig

ja sorry maar hier op je n opmerking terug: wat moe je met oms als je icq en msn al hebt?

OMS kan langs de firewall en er is ook een webbased versie die je zonder installeren van software kan draaien. En ik vind oms gewoon prettiger werken dan MSN.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ieder zijn eigen messenger vin ik zelf...ik gebruik MSN en OMS dus nix mis mee toch
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Ieder zijn eigen messenger vin ik zelf...ik gebruik MSN en OMS dus nix mis mee toch

Nix mis mee, ik gebruik ze ook beide omdat niet iedereen wil overstappen op OMS [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS