Dit is onderwerp "Drinken na werk goed voor carrière" in forum De Kroeg bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/8/t/000215.html

Gereageerd door Maria op :
 
Mensen die geen alcohol drinken, kunnen een leuke carrière en opslag wel vergeten. Drankjes na het werk zijn een voorwaarde voor promotie en een goed salaris, zo blijkt uit onderzoek aan de universiteit van het Schotse Stirling.

Deze resultaten zijn gebaseerd op statistieken die zijn bijgehouden voor 17.000 mensen die in 1958 in Groot-Brittannië zijn geboren.

Mensen die regelmatig na het werk met collega´s het café bezoeken en alcoholische versnaperingen tot zich nemen, verdienen gemiddeld 17 procent meer dan geheelonthouders. Dat gaat dan alleen op voor matige drinkers.

Maar zelfs zwaardere drinkers hebben volgens het onderzoek nog een salaris dat 5 procent hoger ligt dan dat van niet-drinkers, aldus het onderzoek.

Volgens de Britse hoogleraar Bell is het waarschijnlijk dat werknemers die gezellig doen en de kroeg induiken met hun collega´s, er meer bij horen en zo makkelijker carrière maken.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Het kost ook meer geld om te drinken, dus uiteindelijk verdien je er niets meer op.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
leuk zeg je salaris opdrinken na het werk :S
denk je eindelijk naar huis te kunnen naar je vrouw, moet je eerst nog eens de kroeg induiken met je collega's die je al 8 uur lang ziet...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Maar dan krijg je wel meer geld, waarvan je vrouw nieuwe dingen kan kopen.
 
Gereageerd door Maria op :
 
Alsof wij vrouwen alleen veel geld uitgeven. [blink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Maria:
Alsof wij vrouwen alleen veel geld uitgeven. [blink]

Ik denk over het algemeen wel dat vrouwen meer geld uitgeven. Ik weet het niet dat geef ik toe, maar ik denk het wel.
 
Gereageerd door Maria op :
 
Origineel van NiMS:

Ik denk over het algemeen wel dat vrouwen meer geld uitgeven. Ik weet het niet dat geef ik toe, maar ik denk het wel.
____________________________________________

Ik zal je even uit je droom helpen [Razz]
Wat denk je van al die mannelijke computerfraekjes, kosten handen met geld hoor. Kunnen wij vrouwen niet tegenop. [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Maria:
Origineel van NiMS:

Ik denk over het algemeen wel dat vrouwen meer geld uitgeven. Ik weet het niet dat geef ik toe, maar ik denk het wel.
____________________________________________

Ik zal je even uit je droom helpen [Razz]
Wat denk je van al die mannelijke computerfraekjes, kosten handen met geld hoor. Kunnen wij vrouwen niet tegenop. [Wink]

Die dingen zijn niet meer zo duur...dus het maakt niet meer uit...als je kijkt naar een klerenkast van een vrouw dan zie je al gauw tig paar schoenen en tig aantal kleren hangen
 
Gereageerd door NiMS op :
 
En wij kopen ook niet iedere maand van die hebbeding-spulletjes. Maar kleding? Volgens mij kun je dat wel iedere week kopen.
 
Gereageerd door Budha op :
 
En mijn vriendin klaagt niet nu we een navigatiesysteem hebben en 24 uur per dag online zijn door mijn adsl verbinding.

Ik schiet niets op met al die kleren in haar kast. Moet ik alleen maar meer kasten kopen [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Budha:
En mijn vriendin klaagt niet nu we een navigatiesysteem hebben en 24 uur per dag online zijn door mijn adsl verbinding.

Ik schiet niets op met al die kleren in haar kast. Moet ik alleen maar meer kasten kopen [Wink]

goedzo...geen kasten kopen Budha
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
vrouwen en k\leding >> disaster!
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
vrouwen en k\leding >> disaster!

Idd, vrouwen zijn veel leuker zonder kleding [Razz]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS