Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » "Drinken na werk goed voor carrière"

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: "Drinken na werk goed voor carrière"
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mensen die geen alcohol drinken, kunnen een leuke carrière en opslag wel vergeten. Drankjes na het werk zijn een voorwaarde voor promotie en een goed salaris, zo blijkt uit onderzoek aan de universiteit van het Schotse Stirling.

Deze resultaten zijn gebaseerd op statistieken die zijn bijgehouden voor 17.000 mensen die in 1958 in Groot-Brittannië zijn geboren.

Mensen die regelmatig na het werk met collega´s het café bezoeken en alcoholische versnaperingen tot zich nemen, verdienen gemiddeld 17 procent meer dan geheelonthouders. Dat gaat dan alleen op voor matige drinkers.

Maar zelfs zwaardere drinkers hebben volgens het onderzoek nog een salaris dat 5 procent hoger ligt dan dat van niet-drinkers, aldus het onderzoek.

Volgens de Britse hoogleraar Bell is het waarschijnlijk dat werknemers die gezellig doen en de kroeg induiken met hun collega´s, er meer bij horen en zo makkelijker carrière maken.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het kost ook meer geld om te drinken, dus uiteindelijk verdien je er niets meer op.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
leuk zeg je salaris opdrinken na het werk :S
denk je eindelijk naar huis te kunnen naar je vrouw, moet je eerst nog eens de kroeg induiken met je collega's die je al 8 uur lang ziet...

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar dan krijg je wel meer geld, waarvan je vrouw nieuwe dingen kan kopen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Alsof wij vrouwen alleen veel geld uitgeven. [blink]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Maria:
Alsof wij vrouwen alleen veel geld uitgeven. [blink]

Ik denk over het algemeen wel dat vrouwen meer geld uitgeven. Ik weet het niet dat geef ik toe, maar ik denk het wel.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Origineel van NiMS:

Ik denk over het algemeen wel dat vrouwen meer geld uitgeven. Ik weet het niet dat geef ik toe, maar ik denk het wel.
____________________________________________

Ik zal je even uit je droom helpen [Razz]
Wat denk je van al die mannelijke computerfraekjes, kosten handen met geld hoor. Kunnen wij vrouwen niet tegenop. [Wink]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Maria:
Origineel van NiMS:

Ik denk over het algemeen wel dat vrouwen meer geld uitgeven. Ik weet het niet dat geef ik toe, maar ik denk het wel.
____________________________________________

Ik zal je even uit je droom helpen [Razz]
Wat denk je van al die mannelijke computerfraekjes, kosten handen met geld hoor. Kunnen wij vrouwen niet tegenop. [Wink]

Die dingen zijn niet meer zo duur...dus het maakt niet meer uit...als je kijkt naar een klerenkast van een vrouw dan zie je al gauw tig paar schoenen en tig aantal kleren hangen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En wij kopen ook niet iedere maand van die hebbeding-spulletjes. Maar kleding? Volgens mij kun je dat wel iedere week kopen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En mijn vriendin klaagt niet nu we een navigatiesysteem hebben en 24 uur per dag online zijn door mijn adsl verbinding.

Ik schiet niets op met al die kleren in haar kast. Moet ik alleen maar meer kasten kopen [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
En mijn vriendin klaagt niet nu we een navigatiesysteem hebben en 24 uur per dag online zijn door mijn adsl verbinding.

Ik schiet niets op met al die kleren in haar kast. Moet ik alleen maar meer kasten kopen [Wink]

goedzo...geen kasten kopen Budha
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vrouwen en k\leding >> disaster!

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
vrouwen en k\leding >> disaster!

Idd, vrouwen zijn veel leuker zonder kleding [Razz]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS