Dit is onderwerp Nims is een weekje weg. in forum De Kroeg bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/8/t/000028.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Hoi mensen, ik ben vanaf zondag ochtend tot vrijdag avond in Nice (frankrijk) voor een Microsoft cursus. Ik zal de aankomende week dus helaas niet op het kunnen forum komen. Dus willen jullie het een beetje in de gaten houden dat het niet misgaat? En mocht het forum het tijdens mijn afwezigheid ineens niet meer doen, neem dan contact op met Aart. Die kan namelijk even naar huis bellen om aan Erika te vragen of zij de internet server wil resetten.
Ik denk niet dat het nodig is, aangezien er nu wel een nieuwe netwerk kaart inzit, maar je weet het niet.

Iig wil ik jullie een hele prettige week toewensen en hoop dat het ineens heel druk zal zijn als ik terug kom [Wink] .

Dikke [Kiss] aan jullie allen!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Ok Juul..we laten het forum heel van je en zullen het goed bewaken voor je de komende week..

Veel suc6 in Nice met je M$ cursus..en hopen het goede voor je [Ok]

We horen wel hoe het was
 
Gereageerd door Karen op :
 
[Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown]
WE ZULLEN JE MISSEN!!!!!!!!
DOE VOORZICHTIG EN KOM HEEL THUIS!!!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Tot over een week!!!!!!!!!!!!!!! (veels te vroeg nu)
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Tot over een week!!!!!!!!!!!!!!! (veels te vroeg nu)

Hahaha, tegen die tijd dat je dit poste stond ik nog lekker op I Love Techno dat plots tot 07u doorging!!! [Wink]

En [Love] terug hoor;)
 
Gereageerd door gekkie op :
 
is ie al terug [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van gekkie:
is ie al terug [Wink]

Allang eigenlijk [Smile]
Misschien maar ff een slotje op doen.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS