Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Nims is een weekje weg.

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Nims is een weekje weg.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Hoi mensen, ik ben vanaf zondag ochtend tot vrijdag avond in Nice (frankrijk) voor een Microsoft cursus. Ik zal de aankomende week dus helaas niet op het kunnen forum komen. Dus willen jullie het een beetje in de gaten houden dat het niet misgaat? En mocht het forum het tijdens mijn afwezigheid ineens niet meer doen, neem dan contact op met Aart. Die kan namelijk even naar huis bellen om aan Erika te vragen of zij de internet server wil resetten.
Ik denk niet dat het nodig is, aangezien er nu wel een nieuwe netwerk kaart inzit, maar je weet het niet.

Iig wil ik jullie een hele prettige week toewensen en hoop dat het ineens heel druk zal zijn als ik terug kom [Wink] .

Dikke [Kiss] aan jullie allen!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ok Juul..we laten het forum heel van je en zullen het goed bewaken voor je de komende week..

Veel suc6 in Nice met je M$ cursus..en hopen het goede voor je [Ok]

We horen wel hoe het was

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
[Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown]
WE ZULLEN JE MISSEN!!!!!!!!
DOE VOORZICHTIG EN KOM HEEL THUIS!!!

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Tot over een week!!!!!!!!!!!!!!! (veels te vroeg nu)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van NiMS:
Tot over een week!!!!!!!!!!!!!!! (veels te vroeg nu)

Hahaha, tegen die tijd dat je dit poste stond ik nog lekker op I Love Techno dat plots tot 07u doorging!!! [Wink]

En [Love] terug hoor;)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
is ie al terug [Wink]

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van gekkie:
is ie al terug [Wink]

Allang eigenlijk [Smile]
Misschien maar ff een slotje op doen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS