Dit is onderwerp Vietnamese vrouwen te koop gezet op eBay in forum Liefde bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/28/t/000080.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Op veilingsites zoals eBay worden af en toe de raarste zaken aangeboden. Vorige week was het ook weer raak; iemand bood drie jonge Vietnamese vrouwen aan ter veiling, zo meldt Reuters. In het bericht stond dat de vrouwen alleen naar Taiwan gestuurd zouden worden. Een screenshot van het National Congress of Vietnamese Americans laat zien dat het bericht op twee maart op de veilingsite verschenen is. De advocaten van de organisatie hebben eBay vijf maart een brief gestuurd waarin melding werd gemaakt van het dubieuze aanbod. eBay heeft het bericht daarop meteen verwijderd en de persoon die het bericht heeft geplaatst geschorst. Taiwan is een lokaal knooppunt voor de handel in mensen. Vanuit onder andere China, Thailand, Cambodja en Vietnam worden slachtoffers naar Taiwan vervoerd.
 -
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
hoe erg kan het wel niet zijn om vrouwen te koop stellen op Ebay...als dit ook nog es wettelijk vastligt dat die vrouw dan ook nog es weg moet voor die prijs. Maar goed ik vin dit dus niet kunne he vrouwenhandel...wat bezielt je wel niet om zoiets te doen en jezelf ter beschikking voor te stellen.
Er lopen toch rare mensen hier op de aardbol.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
5000 dollar voor een vrouw? Hopelijk krijg je het bonnetje erbij, kun je tenminste nog ruilen.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Jij bent erg.. Zou jij een vrouw kunnen bestellen via internet, als je bijvoorbeeld heel erh wanhopig zou zijn??
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Nee ik niet. Ik weet wel waar ik dan voor zou gaan..... [Wink]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS