Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vietnamese vrouwen te koop gezet op eBay

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Vietnamese vrouwen te koop gezet op eBay
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op veilingsites zoals eBay worden af en toe de raarste zaken aangeboden. Vorige week was het ook weer raak; iemand bood drie jonge Vietnamese vrouwen aan ter veiling, zo meldt Reuters. In het bericht stond dat de vrouwen alleen naar Taiwan gestuurd zouden worden. Een screenshot van het National Congress of Vietnamese Americans laat zien dat het bericht op twee maart op de veilingsite verschenen is. De advocaten van de organisatie hebben eBay vijf maart een brief gestuurd waarin melding werd gemaakt van het dubieuze aanbod. eBay heeft het bericht daarop meteen verwijderd en de persoon die het bericht heeft geplaatst geschorst. Taiwan is een lokaal knooppunt voor de handel in mensen. Vanuit onder andere China, Thailand, Cambodja en Vietnam worden slachtoffers naar Taiwan vervoerd.
 -

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hoe erg kan het wel niet zijn om vrouwen te koop stellen op Ebay...als dit ook nog es wettelijk vastligt dat die vrouw dan ook nog es weg moet voor die prijs. Maar goed ik vin dit dus niet kunne he vrouwenhandel...wat bezielt je wel niet om zoiets te doen en jezelf ter beschikking voor te stellen.
Er lopen toch rare mensen hier op de aardbol.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
5000 dollar voor een vrouw? Hopelijk krijg je het bonnetje erbij, kun je tenminste nog ruilen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jij bent erg.. Zou jij een vrouw kunnen bestellen via internet, als je bijvoorbeeld heel erh wanhopig zou zijn??

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee ik niet. Ik weet wel waar ik dan voor zou gaan..... [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS