Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Exen op je feesten? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Exen op je feesten?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Houden jullie ervan om je ex op een feest tegen te komen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nog nooit een tegengekomen...en gelukkig maar misschien zou dat mijn avond wel verpesten..maar nog geen last van gehad iig
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou, het lijkt mij niks...als ik zwaar uit me bolletje haar tegen kom....nee dank je...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Was 1 x een jongen en daar had ik dus iets mee gehad, en die moest ik gewoon uitgerekend op een boel feesten tegen komen waar 100000000 man rondliep bij wijze van spreken. Dat was echt afschuwelijk [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Was 1 x een jongen en daar had ik dus iets mee gehad, en die moest ik gewoon uitgerekend op een boel feesten tegen komen waar 100000000 man rondliep bij wijze van spreken. Dat was echt afschuwelijk [Confused]

Je valt gwoon op [Razz] [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Was 1 x een jongen en daar had ik dus iets mee gehad, en die moest ik gewoon uitgerekend op een boel feesten tegen komen waar 100000000 man rondliep bij wijze van spreken. Dat was echt afschuwelijk [Confused]

dat lijkt mij dus ook vreselijk allemaal....bah

enne Pat, ben je alweeer op liefdes tour???

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Me ex kwam mij tegen zaterdag maar ik haar niet :S
Ze wou niks zeggen ofzo,maar ze laat het dan toch ff weten :S
Maar goed lijkt me wel lastig ja je ex tegen komen...zeker als je niet echt op goede voet met elkaar staat,als je nog vrienden bent enzo kan het geen kwaad.
Ik zou er niet echt problemen mee hebben.

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van Karen:
Was 1 x een jongen en daar had ik dus iets mee gehad, en die moest ik gewoon uitgerekend op een boel feesten tegen komen waar 100000000 man rondliep bij wijze van spreken. Dat was echt afschuwelijk [Confused]

dat lijkt mij dus ook vreselijk allemaal....bah

enne Pat, ben je alweeer op liefdes tour???

Whahaha...ik ben weer aan de beurt of niet stokkie...of ik nog op de liefdestour ben...wie zal het zeggen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Gelukkig ben ik nog nooit een ex van me tegen gekomen op feesten..althans die Q feesten..ik kom ze wel vaak tegen in lokale disco's bij ons of kroegen...leuk irritant zijn [puke]

[ 27.11.2002, 14:32: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou mijn ex was dus nog op XQ. Ik was er beetje ingeluist (maar das weer een heel ander verhaal). Toen ik wist dat ze op xQ was, heb ik die avond erg me best gedaan om dr niet tegen te komen.ze stond ook bij die meeting toen, dat was de reden waarom ik dus niet bij de meeting was. ik weet nl zeker dat er weer boel gevoelens opkomen zodra ik dr zie en op een avondje feesten past dat niet in mijn programma.Gelukkig was Pat en nog n vriend van me er om me van haar weg te houden en ben dr niet tegengekomen!! [bounce] [music] [hug]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wilde ze je terug? (ingeluisd?)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Wilde ze je terug? (ingeluisd?)

nee, haar broer ben (was)ik goeie vrienden mee. hij vertelde mij eerst niks erover (verzweeg dat ze meeging) toen we samen de kaartjes gingen halen. vervolgens vertelde hij me paar dagen later dat zuslief meeging. maar nadat ik ff naged8 had kwam ik tot conclusie dat dat niet van 1 op andere moment besloten was (m.a.w. het was al weken bekend). bij zijn vriendin ben ik ff gaan aankloppen en die bevestigde mijn vermoeden dat het dus al weken terug gepland was en ze samen hadden besloten mij daar niet over te vertellen. beetje vage actie vond ik het, aangezien ze wisten hoe ik daar over zou denken.

[ 29.11.2002, 21:53: Bericht ge-edit door: Stevun-H@rddrive ]

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vind het een beetje een klote streek. Maar wil ze je dan terug? Want waarom al die moeite? Of was hij misschien bang dat je anders niet mee zou gaan, en hij wilde je er toch graag bij hebben?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Vind het een beetje een klote streek. Maar wil ze je dan terug? Want waarom al die moeite? Of was hij misschien bang dat je anders niet mee zou gaan, en hij wilde je er toch graag bij hebben?

Ja ze wilden me graag meehebben, daarom vertelden ze het mij niet. maar als ze het gewoon verteld hadden had ik een compromis kunnen sluiten. Uiteindelijk is gebleken dat het een kansloos plan was, ik ben nl vrij snel achterdochtig. Beetje jammer dat ze dat zelf niet realiseerden. Dit vond ikook een klote streek, juist omdat ze wisten hoe ik erover d8. Helaas wil ze me niet terug nee. Bovendien weet ik me gewoon geen houdijng tegenover haar, dus dr nou op een feest te spreken als ik mezelf niet kan zijn, past niet echt in mijn beeld van feesten. Je kent ze trouwens wel die 2 maar ik zal maar geen namen noemen. Uiteindelijk is de vriendschap relatie hier toch wel door bekoeld geraakt, wat ik wel erg jammer vind.
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Je kent ze trouwens wel die 2 maar ik zal maar geen namen noemen.

Goh, nu ben ik wel benieuwd. Wie zijn het? Ik ken eigenlijk niemand die zijn zusje meeneemt..

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS