Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Saaie TV

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Saaie TV
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het is flink vervelen geblazen voor de televisie. Kijkers worden doodgegooid met herhalingen en belegen series en films. En er is nauwelijks nieuw origineel product te zien in deze maanden van lage advertentiebestedingen.

Pulse was gisteravond een uitzondering. Met 1,2 miljoen kijkers (8,4%) en marktaandelen van 40% in 13-19 (opvallend), 23% in 20-34 en 21% in 35-49 jaar, kunnen de advertentieverkopers weer opgelucht ademhalen.

De publieke omroepen deden hun duit in het zakje met Praatjesmakers (1,1 miljoen kijkers) en Vermist (1,7 miljoen kijkers). Beiden scoren overigens buitengewoon hoop op de 50-plusser met marktaandelen van respectievelijk 13,4% en 22,6%.

Het blijft ons daarom dan ook een raadsel waarom de heer Slagter van de ouderenopmroep in spe, Max, gisteren in Netwerk (ook een programma met enorme pieken in 50+) weer zijn spui galde door te vermelden dat er geen programma's voor ouderen te zien en te horen zijn. Totale onzin lijkt ons.

De 50-plusser kijkt meer televisie dan wie dan ook. En zowel commercielen als publieken voorzien in een uitstekend gevarieerd aanbod voor deze groep. Wij kunnen ons dan ook geen moment voorstellen dat de Staatssecretaris een dergelijk omroep toevoegt aan de huidige verzameling van over elkaar buitelende omroepen. Gooi er eerder een paar uit, lijkt een betere gedachte...

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het de laatste tijd zo saai op de TV. Ik weet niet meer wat ik moet kijken.

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik kijk bijna nooit TV. Alleen friends kijk ik en ik kijk de donderdag avond, Patty's possie, Paradise Hotel en shock dock.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wat is tv [blink] Kijk er ook nooit naar behalve als ik me echt verveel of niemand naar de tv kijkt hier dan kijk ik heel ff...maar verder nee
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik kijk bijna nooit TV. Alleen friends kijk ik en ik kijk de donderdag avond, Patty's possie, Paradise Hotel en shock dock.

...en Expeditie Robinson, Wie is de mol en volgens mij nog wel een aantal programma's die momenteel niet (meer) op de buis zijn.


Ikzelf heb geen vast programma. Tijdens het eten zet ik wel vaak de tv aan voor het journaal.

Toch staat de tv hier vaak aan. Maar niet echt om te kijken. Gewoon een beetje afleiding tijdens saaie klusjes of voor het geluid (muziek).

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
...en Expeditie Robinson, Wie is de mol en volgens mij nog wel een aantal programma's die momenteel niet (meer) op de buis zijn.


Ja precies die kijk ik ook, helaas op dit moment zijn ze er dus nu niet. Meestal tijdens het eten kijken we Alternative Love. Vind het wel een leuk programma.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS