Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Ben jij vroeger gepest? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Ben jij vroeger gepest?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Kinderconsument wil af van pestlijnen

De Kinderconsument wil dat de websites Afzeiklijn en Treiterlijn van internet verdwijnen of zich in ieder geval niet meer richten op kinderen. De Kinderconsument heeft dat dinsdag laten weten.

Omdat er geen wetgeving is om deze websites aan te pakken, zijn ook Tweede Kamerleden aangeschreven met het verzoek wetgeving te maken omtrent het pesten via internet.

Voorlopig dient De Kinderconsument onder meer bij de Branchevereniging van Nederlandese Internet Providers (NLIP) een klacht in tegen de zogeheten pestwebsites. De belangenorganisatie voor kinderen vindt dat beidse sites zich schuldig maken aan het mogelijk maken van belaging en stalking van ook kinderen. Naast de NLIP is de klacht ook ingediend bij het Meldpunt Discriminatie Amsterdam en Meldpunt Discriminatie Internet.

De Kinderconsument ergert zich vooral aan het feit dat de dader niet kan worden aangesproken op zijn gedrag en buiten schot blijft. ,,Een tijd geleden kreeg een 12-jarig meisje een sms'je waarin werd verteld dat ze naar het ziekenhuis moest komen omdat haar moeder was overleden. Dat kind schrok zich rot. Dat bericht is inmiddels wel van de site gehaald, maar het is natuurlijk niet normaal'', zegt directeur B. Delver van De Kinderconsument.

De ouders hebben geprobeerd een klacht bij de plaatselijk politie in te dienen, maar dat is niet gelukt omdat er geen wetgeving is omtrent pesten en treiteren via internet.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Of ik gepest ben? whaha ik denk dat ik meer gepest ben dan jullie allemaal bij elkaar. Kijk, k ben nogsteeds n vreemd kind, maar toen al helemaal. Begrijp me niet verkeerd, ik heb gewoon n hele droge kijk opt leven, en dat is soms moelijk te begrijpen voor anderen. heeft nix met kleding uiterlijk etc. te maken, want ik was op dat gebied gewoon normaal normaal. maar sjongejongejonge waar gaan we in godsnaam heen met n TREITERLIJN?????????

hoe triest moet je ingodsnaam zijn om iemand zo ontzettend te laten schrikken dat je ma is overlden en of je asap naar t ziekenhuis wil gaan? mijn god als dat de humor is!! Wie weet kan je dan volgend jaar ofsow ook iemand anders moeder laten ombrengen, en de moordenaar dan t hart van die moeder naar t kind laten sturen via de tpg.
(of mms t effe door!)
sorry hoor maar als dat humor is, dan ben ik liever humorloos. als ik toch ooit zo'n telefoontje krijg van iemand, dan scheld ik die gen wel zo verrot, dat wil je niet weten. Ik vind het absolute onzin. Voor hetzelfde geld was dr moeder ernstig ziek, en lag ze al int ziekenhuis. Je moet andenken voordat je iets doet, je kan het niet zo maar effe flikken!!!!

Kijk, dat dr een sms je naar je ouders word toegestuurd dat je aant spijbelend bent, tjsa, voor iemand van 12 vind ik dat nog wel humor. Of dat je n sms bom krijgt. dat is nog wel te doen. maar laat dr nou ajb een wetgeving komen voor deze shit, want echt, zodra de eerste echte ongelukken dr mee gaan gebeuren zal het alleen maar verder gaan

tis btw ook niet te betalen ook..... nou ja. weer n grapje van de kpn...

hele dikke kussen natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een wet aanemen die pesten verbiedt zou wel een oplossing zijn maar niet ech haalbaar. Hoevaak wordt er niet gepest? (Heb je zelf nooit een juf of meester gepest?) Ik denk dat als er iemand continu gepest / geteroriseerd wordt, dat je dan diegene die dat doen, zou mogen aanpakken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nee klopt. maar je kan iig wel zorgen dat het pesten veel minder word dmv afschaffing van dat treiterlijn gebeuren zo'n onzin, NOGMAALS!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
nee klopt. maar je kan iig wel zorgen dat het pesten veel minder word dmv afschaffing van dat treiterlijn gebeuren zo'n onzin, NOGMAALS!

Daar heb je helemaal gelijk in. Alhoewel zo'n lijn best leuk kan zijn, maar dan moet je het niet bij kinderen doen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zo'n lijn is niet leuk. Wat is dr nou leuk aan om te zeggen : hey pikkie, je ma is dood, kom effe naar t ziekenhuis oh whaha was maar n grapje hoor! EN dat laatste zeg je dan niet, daar komt die persoon zelf achter. Oh mijn god ik zou echt in n separeercel gezet moeten worden want die persoon ging bij mij zelf t ziekenhuis in!

ik vind dat gewoon ontzettend zielig. Vertel dan maar n gruwelijke mop ofsow, of haal n dvdtje. maar ga niet je geld uitgeven aan deze nogal shockerende klote telefoontjes of smsjes.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja dat ben ik wel met je eens, die vind ik ook gewoon te ver gaan. Maar de wat minder erge vind ik best kunnen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
NiMS pestte mij toen ik hem voor het eerst tegenkwam, hij heeft me bevolen voor altijd een vriend van hem te zijn, anders zou hij doorgaan [Frown]

Dus daarom zijn we vrienden gebleven...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
NiMS pestte mij toen ik hem voor het eerst tegenkwam, hij heeft me bevolen voor altijd een vriend van hem te zijn, anders zou hij doorgaan [Frown]

Dus daarom zijn we vrienden gebleven...

Idd stokkie, dus owee als je geen vriend meer bent he!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb verder ook nooit gezegt dat ik af en toe je vriendin leen....

euh....dat ze me pianoles geeft [Razz]

euh...

euh... [Wink]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
ik heb verder ook nooit gezegt dat ik af en toe je vriendin leen....

euh....dat ze me pianoles geeft [Razz]

euh...

euh... [Wink]

Tja, er moet toch ook iemand je kamer opruimen he [Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
woehahahahhaha ik wil die vriendin van nims weleens zien eigenlijk!


oh ja btw stokkie, wat leen je nog meer van nims?

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dat wil ie vast niet zeggen...

als nims erachter komt dat hij z'n pc leent [Razz]

Maar ik ben ook een keer gebeld door de trijterlijn.

ik had op dat moment een heel gezellig weekend, en ineens ging me telefoon.. kreeg een zogenaamde rijkspolitie agent aan de lijn, die me wat probeerde te vertellen over mijn auto.. maar voordat het verhaal duidelijk was, had ik geen berijk meer en werdt de lijn verbroken... ik heb een tijdje gewacht op een nieuw telefoontje, maar niets...

toen ging ik dat nummer terug bellen, want wat ik begrepen had, was me auto of in mekaar, of gejat...

toen kreeg ik dus de trijterlijn...

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ohohoooowwww jij blij&boos tegelijk cker?!?!?!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
woehahahahhaha ik wil die vriendin van nims weleens zien eigenlijk!

Heb dr al gezien
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS