Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Echtpaar boos over 'fooi' van autowasserij

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Echtpaar boos over 'fooi' van autowasserij
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een Brits echtpaar dat met hun auto vast kwam te zitten in een dolgedraaide autowasserij heeft 50 pond schadevergoeding gekregen. Het paar is razend over deze fooi voor de angsten die ze doorstonden, zo heeft het dagblad The Independent zaterdag bericht.

Maggie en Alan White uit Shropshire lieten hun auto in een automatische wasserij schoonmaken toen de machine doldraaide en niet meer stopte met wassen. Ze toeterden en sloegen op de ruiten maar er kwam geen hulp.

Uiteindelijk wisten ze via een mobiele telefoon de aandacht te trekken en werden ze na bijna drie kwartier uit de wasserij en uit hun brandschone Mitsubishi gered. De schadevergoeding die vrijdag door het bedrijf werd toegekend, is een schande volgens de Whites. ,,Ze geven ons wat geld voor vijf wasbeurten.''

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahaha komisch dit, een dolgedraaide autowasmachine pfffff lekker scrabblewoordje
maar ik weet niet hoor, je stapt dan toch die auto uit? tsja dan maar nat hoor, maar voor ut zelfde geld is die sensor kapot (weet je wel, waarop dat ding de contouren vd auto leest en dus weet wanneer ie omhoog moet etc.)en crasht dat ding volledig door je voorruit,nee daar zit je op te wachten!!dan maar ff liever met je witte tshirtje zeiknat worden hoor eg waar!

dikke kussssss natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS