Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Messaging » Broadcasts

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Broadcasts
AxeCrazy
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor AxeCrazy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hai
Zou het kunnen zijn dat OS in de toekomst nog een broadcasts functionaliteit krijgt?
ala ICQ active List?
Zodat je een eigen clan kunt beginnen, waarvan je alleleden direct een bericht kunt sturen?

Berichten: 3 | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat is OS? En waar gaat dit over? Of heb je het over OMS?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Wat is OS? En waar gaat dit over? Of heb je het over OMS?

OS = Operation System [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het is Operating System, dat daargelaten [Wink] , maar omdat hij het in het messaging topic had gedaan vermoedde ik dus dat het over OMS ging.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
AxeCrazy
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor AxeCrazy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja sure heb ik het over OMS
alleen wil mijn M wel eens happeren.

Maar ik neem aan dat je wel weet wat ik met broadcasts bedoel?

Berichten: 3 | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ok, dus samenvattend. Je wilt in OMS een lijstje met gebruikers kunnen aanmaken, die je dan in één keer, allemaal een berichtje kan sturen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
AxeCrazy
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor AxeCrazy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zoiets ja
maar dat lijstje is dan niet mijn lijstje, maar een community. (bv iedereen die graag online klaverjast) iedereen die dat wil word lid van die groep.
Als je online komt zie je direcvt wie er in die groep online is. En naast induvidueel messeging, kunt je ook een broadcast sturen die iedereen die online is direct krijgt.(met een oproep voor een nieuw spel dat jij host op dit moment bv)
En zo meerdere spelen.
En je kunt ook nog eens lid zijn van meerdere spellijsten.
Dat zal vast ook wat werk aan evt. server software vergen.
Maarre is dat voorzien of gaat dit nog ooit komen?

Berichten: 3 | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ok, ik begrijp wat je bedoelt. Maar dat is op dit moment nog niet voorzien. Ik vind het wel een leuk idee en zal hier eens goed over nadenken.

Ik ben nu wel de Chat functionaliteit aan het inbouwen. Misschien dat ik daarna de server en client weer is te pakken ga nemen [Big Grin] .

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS