En gaan jullie ook allemaal weer stemmen? Weer makkelijk een keuze kunnen maken of toch niet? Ik ga maar ff wat stemwijzers invullen enzo, want heb zelf echt geen idee (mede dordat ik weinig interesse heb ik die politiek)
Gereageerd door NiMS op :
Ik weet het ook helemaal niet. Ik wil wel stemmen, want je stem bepaald toch uiteindelijk hoe het met dit land zal gaan. Maar wat ik zou het niet weten. Misschien wel de vvd, want dan mogen we 130 over de snelweg of misschien wel de partij van het feest
Gereageerd door GoedeWiet op :
Er zijn nu weer genoeg leuke debatten op TV, leer je veel van over de inhoud van de partijen. Gister op 2vandaag was errug leuk, vanavond ook weer meen ik..
Ik hoorde vandaag wat leuks:
Jan Peter Balkenende deed vandaag mee aan een debat op een middelbare school tegen scholieren. Echter aan het eind bleek JP alleen maar vaag te doen, en niet echt antwoord te geven. De winnaar van het debat was dus ook een 13 jarige jongen.
Gereageerd door GoedeWiet op :
Voor lul....
Las vandaag dat Halsma van GL ook wel geblowd heeft, en dat ze ook wel eens cocaine en xtc had geprobeerd, maar dat durfde ze niet meer omdat ze het zo LEKKER vond en bang was dat ze VERSLAAFD zou raken...
Gereageerd door vitamin op :
Ja ik mag dan wel niet stemmen, maar vindt t toch altijd ff leuk om te kijken waar ik uit kom volgens die stemwijzers en dat was dit x LPF bovenaan
quote:Origineel van vitamin: Ja ik mag dan wel niet stemmen, maar vindt t toch altijd ff leuk om te kijken waar ik uit kom volgens die stemwijzers en dat was dit x LPF bovenaan
Grappig. Via welke site heb je de stemwijzer gedaan? Wil toch ook wel weten waar ik op uit kom.
Gereageerd door LilWiz op :
ik weet het al op wie ik ga stemmen
quote:Origineel van LilWiz: ik weet het al op wie ik ga stemmen
ja en dat mag zijn.......
quote:Origineel van NiMS: Grappig. Via welke site heb je de stemwijzer gedaan? Wil toch ook wel weten waar ik op uit kom.
Dat lijstje ping-pongt lekker van links naar rechts
Wellicht is het een overweging om te kijken naar potentieele coalities.
Als de PvdA het grootst wordt zal er vermoedelijk een linkse coalitie ontstaan. Het CDA zal pas meedoen als hun programma nagenoeg 1 op 1 overgenomen wordt. De verschillen zijn echter zo groot dat een linkse coalitie waarschijnlijker is.
Als het CDA de grootste wordt moeten ze ook wel shoppen bij de PvdA. Waarschijnlijk komen ze dan toch bij de VVD uit, maar die zullen dan wel weer hardball spelen.
Als één van deze coalities duidelijk jou voorkeur heeft weet je waarop je moet stemmen.
haha jouw uitkomst is wel beetje vreemd ja, maar ik zou dan gewoon op de partij stemmen waarbij jouw belangrijkste punten aansluiten. en dat kun je mooi zien op die site d8 ik zo.
Gereageerd door LilWiz op :
quote:Origineel van vitamin:
Ik ga ff kijken wat er uit de test komt en zal wel kijken of mijn stem overeenkomt met die van de test...
...vlieg toch gauw op met die test. Waarom komt bij mij LPF bovenaan. Daar stem ik dus niet op he
[ 15.01.2003, 20:35: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
Gereageerd door Stokkie op :
Ik ga 4 stemwijzers invullen, en dan maar kijken wat eruit komt....weet het anders ook niet
quote:Origineel van LilWiz:
quote:Origineel van vitamin:
Ik ga ff kijken wat er uit de test komt en zal wel kijken of mijn stem overeenkomt met die van de test...
...vlieg toch gauw op met die test. Waarom komt bij mij LPF bovenaan. Daar stem ik dus niet op he
De vraag was waar je dan wel op gaat stemmen..?
Gereageerd door Budha op :
Jullie hoeven niet langer te twijfelen. Stem gewoon op het CDA. Ze gaan dan een coalitie aan met de VVD (mijn keus) en helpen de economie er weer een beetje op komen.
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
quote:Origineel van Budha: Jullie hoeven niet langer te twijfelen. Stem gewoon op het CDA. Ze gaan dan een coalitie aan met de VVD (mijn keus) en helpen de economie er weer een beetje op komen.
ik wilde op VVD stemmen?
Gereageerd door Budha op :
quote:Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:Origineel van Budha: ...
ik wilde op VVD stemmen?
Dan zweef je dus niet.
Ik weet het nog steeds niet. Ik ga zondag maar even die landelijke stemtest op TV doen (sbs6). Kijken wat daar uit komt.
Gereageerd door gekkie op :
Ratelband for President!!
Buitenlandse kranten lopen nog niet massaal warm voor de verkiezingen van woensdag. Slechts een handjevol besteedt er aandacht aan, maar vaak wel vanuit een opmerkelijke invalshoek of met een voor de Nederlandse onderdanen leerzame blik op het landje.
Planet Multimedia deed een rondje langs de meer gerenommeerde buitenlandse kranten. Elke krant kiest zijn eigen invalshoek, waarbij de Israëlische Haaretz aandacht besteedt aan het feit dat Cohen de eerste joodse minister-president van Nederland zou kunnen worden. BBC kiest voor de (technologische) vernieuwing van het CDA met het gebruik van e-mail palmtop Blackberry. In de Washington Post krijgt Ratelband, als een echo van Fortuyn, alle aandacht. Het overzicht
Zuid-Afrika
Q: Islam seen as central in Dutch immigration debate
Israël
Haaretz: Amsterdam mayor could become Holland's first Jewish PM
Verenigde Staten
Miami Herald: Dutch Hold 2nd Election in Eight Months Washington Post: In Fortuyn's Absence, Another Dutch Maverick Rides In to Shake Up System
Duitsland
Die Welt: Der Wankelmut der Niederländer Frankfurter Algemeine Zeitung: Und wieder wählen die Niederländer Financial Times Deutschland: Parlamentswahl in Holland: Christdemokrat will schmalen Koalitionsvertrag
België
Gazet van Antwerpen: 'Factor Bos' speelt in Nederlandse verkiezingen
Groot Brittannië
BBC: Politicians move on with handhelds The Guardian: Fortuyn's party faces meltdown at polls The Times: Positive thinking guru aims to fill Fortuyn vacuum The Times: Girl in headscarf goes centre stage in Dutch election The Economist: Labour returns from the dead