Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Rondvliegende onderbroek leidt tot botsing

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Rondvliegende onderbroek leidt tot botsing
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een rondvliegende onderbroek heeft op de Duitse autosnelweg A4 in de buurt van de stad Gotha tot een botsing geleid. De onderbroek kwam terecht op het gezicht van een automobilist, waardoor deze tegen een voor hem rijdende vrachtwagen botste. Niemand raakte gewond.

Getuigen vertelden aan de politie dat de onderbroek in de wagen van de automobilist was gegooid vanuit een passerende bestelwagen waarin een aantal naakte mannen zou hebben gezeten. Het was toen op de weg erg druk de auto's reden snel en dicht op elkaar.

De politie is nu op zoek naar de bestelwagen. De bestuurder daarvan heeft zich volgens een politiewoordvoerder schuldig gemaakt aan het verlaten van de plek van een ongeval.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS