Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Studeermethoden

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Studeermethoden
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Aangezien ik nu al een weekje bezig ben met het leren van mn tentamens over 2 weken was ik benieuwd hoe de rest van jullie dit doet. Leren jullie ver vooruit, of juist 1 dag van te voren ofzow [Razz] En moethet dan super stil zijn, of juist niet? dag of nacht?

Ikzelf zet de tv altijd aan, msn op bezet of toch maar online (dan doen de geliudjes van msn het nl) en leer het liefste smiddags en savonds. sochtends heb ik teveel energie om dan te gaan leren dan wil ik dingen doen [Wink]

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Leren heb ik ooit ook wel is gedaan [Wink] . Ik had daar 2 technieken voor.
Op de havo was het 1 dag van te voren het boek is doorlezen en proef examens/tentamens maken. Dat was toen voldoende.
Op het HBO kwam ik er al vrij snel achter dat die tactiek niet meer werkte, dus ging ik goed opletten tijdens de les. Maakte alle opdrachten gewoon netjes, en maakte aantekeningen. Voor het tentamen las ik iig nog 1x de stof door, en maakte proef tentamens. Ook mijn aantekeningen nam ik meermalen door.
Het laatste uur nog even de aantekeningen, en dan het tentamen in.

Verder las ik altijd het liefste met muziek op. En zeker geen gepraat (dus geen radio) want dan werd ik goed afgeleid.

Veel Suc7 iig met je tentamens!!!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
naar de lessen gaan, geen huiswerk maken, behalve wat echt moet. een paar dagen van te voren pas beginnen met leren. lukt me nog steeds en ik zit nu toch in het laatste jaar van het hbo.

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Meestal probeer ik het 'voorbereidende werk' voor het begin vd tentamenweek af te hebben en dan alleen maar leren. Liefst helemaal stilte, anders ben ik te snel afgeleid. En dan na elk half uur leren ff roken of wat drinken. (heb een concentratieprobleem). En de lessen volgen.
Maar nu lukt het dus niet.. [Confused] morgen 2 tentamens, en ik moet nog steeds beginnen... [Frown]

Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heel veel suc6 dan liekos! Ik hoop dat je toch nog een beetje concentratie terug krijgt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Heel veel suc6 dan liekos! Ik hoop dat je toch nog een beetje concentratie terug krijgt.

nah..niet dus
Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie van jullie moet nog leren? Ik ben best blij dat ik geen tentamens meer heb. Het leren is niet zo erg, maar dat je er niet voor betaald wordt is het ergste.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tentamens zijn niet zo heel erg, je het erg veel vrije tijd, maar ja je moet wel weer presteren natuurlijk.. Okey okey, ben ook wel blij als ik dr vanaf ben, maar ja dat duur nog wel ff paar jaar [cry]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb nog diverse projecten lopen en toetsen...maar of ik het haal is het 2e want heb er niet meer zo'n zin in.

Project is wel leuk altijd..maar schriftelijke dingen jak

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS