Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » een overzicht van videokaart drivers? Komen of niet

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: een overzicht van videokaart drivers? Komen of niet
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Aangezien dat er veel drivers uitkomen voor GeForce AGP kaarten en ATi AGP kaarten...vroeg ik me af hoe jullie het vinden als ik een database hier ga bijhouden van de drivers?? En ik zal me er wel over ontfermen [Big Grin]

De enquete is verplaatst naar een ander forum.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het streven vind ik mooi, maar ik denk dat het niet zoveel nut heeft.

Als ik de laatste officiele drivers (van Ati) wil hebben dan ga ik naar hun site. Zij brengen de drivers immers uit.
Voor niet officiele drivers ga ik naar Rage3D.com waar al zo'n lijstje wordt bijgehouden.

Of zie jij andere toepassingen?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou Budha ik kan dus hier aankomen:

NVIDIA detonator drivers
» All GeForce / TNT reference and Beta drivers you could possibly ever dream of. Not just a few, hundreds of them! «
3dfx videocard drivers
» The company that died to soon. Here you can find the latest unofficial and reference drivers. «
ATI videocard drivers
» Reference and Beta drivers. «
Kyro & Kyro-II based drivers
» Reference and Beta drivers for STMicroelectronics based videocards. These drivers should work on any Kyro/Kyro 2 based videocard. «
Stereo3D drivers
» Here you will find drivers for your Stereo goggles «
SiS Xabre drivers
» SReference and Beta drivers for SiS based videocards. «

En aan utilities:
Overclocking and Tweaking
» Videocard Utilities to tweak and boost performance «
Generic Tools
» Files that fix, solve and help out your videocard. «

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ah.. dus het gaat wel wat verder dan de laatste officiele drivers [Smile]

Mijn zegen heb je [emot-angel]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
oke Budha...ik zal er een begin aan maken als ik thuis ben, want op school heb ik nu geen tijd..te druk met programmeren
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het lijkt me niet echt zinvol, aangezien ik meestal slechte resultaten met Beta drivers heb gehad. Ik w8 daarom dus voortaan op de nieuwste release versie. Dat helpt meestal een heel stuk.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS