Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Foto's MysteryLand

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Foto's MysteryLand
Decadance
Junior Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Decadance   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb een aantal foto's gemaakt.
http://www.decadance.tk
 -
Wie was er ook!

Berichten: 5 | Plaats: Oss | Geregistreerd: Aug 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Leuke foto's maar ik was er niet.

Snap alleen niet dat het bij die Qdance area zo druk is terwijl het feest zoveel meer heeft te bieden [Confused]
En waar is die modder [Razz]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Decadance
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Decadance   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat snap ik ook er was inderdaad veel meer!
BV Rush & Tiesto Marco V op hetzelfde moment.
Modder was er genoeg,ik heb vanmorgen ongeveer
1 uur moeten poetsen voor ik kon gaan werken

Berichten: 5 | Plaats: Oss | Geregistreerd: Aug 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben er niet geweest, een vriend van mij wel. Ging om 13:30 weg, was pas om 17:30 binnen! Meestal is het goed geregeld, maar dit keer was dat het dus niet. Wel vreemd.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Decadance
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Decadance   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat dacht je van 1,5 uur wachten voor je kunt vertrekken. Daarna vast zitten met de auto in de modder!
Ach ja, het hoort er bij, mensen willen niet als eerste weg om op tijd thuis te zijn!

Berichten: 5 | Plaats: Oss | Geregistreerd: Aug 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb je nog meer foto's gemaakt? En is het niet leuk om je even voor te stellen in het voorstel topic?
http://forum.myoms.net/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/26/t/000006.html

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS