geplaatst
Ik ben weer voor een meeting Ik stel wel voor om dit uiteraard samen te laten lopen met de Q-meeting Ik denk dat 1 uur een geschikte tijd is, maar omdat ik de Silverdome in Soetermeer niet ken hoop ik dat we bij de garderobe's kunnen afspreken? Laat even weten wat jullie hiervan vinden?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Tja ik ken het dus ook helemaal niet, maar ik vind dus wel dat ik bij deze meeting aanwezig MOET zijn!!! Heb samen met een vriend al besloten om gewoon 's middags dat gele voertuig van de NS te pakken, zodat we sowieso op tijd in Z'meer aankomen. De garderobe vind ik een prima idee, het enige nadeel is dat het er altijd zo licht is. En is het een garderobe a la Thialf, tja dan wordt het natuurlijk héél erg moeilijk om af te spreken bij de jassen Bekenden van Z'meer moeten maar even een makkelijke meetingplek toevoegen en tja, 01.00 uur is altijd goed he? En gezamenlijk met de q-meeting lijkt mij een duidelijk verhaal, of wil je ook al een NiMS forum-meeting
quote:Originally posted by Red girl: of wil je ook al een NiMS forum-meeting
Lijkt me ook heel leuk natuurlijk! En misschien ooit als de q-meetings te groot worden zoals bijvoorbeeld PartyFlock en ID&T? We moeten alleen even kijken of we de coole mensen van het Q-forum ook op NiMS kunnen krijgen (en tot nu toe is dat al aardig gelukt )
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Ik ga ook naar Qlimax...alleen ken ik het ook niet en kom zeker bij de Q meeting En de NiMS meeting lijkt me ook wel lachen Dus schrijf ik me ook in voor de NiMS meeting.
geplaatst
Laten we gewoon om 01.00u bij de wc's doen.. En waar blijven de mensen allemaal hier van het forum?? nog maar 3 mensen voor de NiMS meeting
|
geplaatst
Ik heb me maar eens ff geregistreerd hier Nims! Meeting wordt cker een probleem 21 september. Toiletten vind ik persoonelijk niet echt wat. Maar als het niet anders kan.
|
geplaatst
Hier dan wat foto's van de silverdome, met dank aan WesZ
|
geplaatst
Tja zullen we het dan maar in het midden doen waar dat rare ding staat ??? :S Nee het lijkt mij goed idee om 01.00 bij de garderobe of links/rechts achterin (en dan bedoel ik dus als je staat met het gezicht naare de DJ
quote:Originally posted by Red girl: Tja zullen we het dan maar in het midden doen waar dat rare ding staat ??? :S Nee het lijkt mij goed idee om 01.00 bij de garderobe of links/rechts achterin (en dan bedoel ik dus als je staat met het gezicht naare de DJ
geplaatst
Tja, copyright op je logo? Dan had je hem maar zelf moeten maken . En het is toch juist een eer, als iemand je logo gebruikt .
|
Deze lijst is automatisch aangevuld met de mensen hier op het forum, voor de meeste mensen dan iig En uiteraard vind deze meeting tegelijk plaats met die van het Q forum..
|
geplaatst
Cool! Das een flinke lijst. Ik ben benieuw hoeveel nieuwe gezichten ik nu wel weer zal zien. Gezien de lijst zullen dat er een flink aantal zijn
|