Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Forum Meeting: Qlimax 21september (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Forum Meeting: Qlimax 21september
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben weer voor een meeting [Smile]
Ik stel wel voor om dit uiteraard samen te laten lopen met de Q-meeting [Wink]
Ik denk dat 1 uur een geschikte tijd is, maar omdat ik de Silverdome in Soetermeer niet ken hoop ik dat we bij de garderobe's kunnen afspreken?
Laat even weten wat jullie hiervan vinden?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja ik ken het dus ook helemaal niet, maar ik vind dus wel dat ik bij deze meeting aanwezig MOET zijn!!! Heb samen met een vriend al besloten om gewoon 's middags dat gele voertuig van de NS te pakken, zodat we sowieso op tijd in Z'meer aankomen. De garderobe vind ik een prima idee, het enige nadeel is dat het er altijd zo licht is. En is het een garderobe a la Thialf, tja dan wordt het natuurlijk héél erg moeilijk om af te spreken bij de jassen [Wink] [Wink] [Wink] Bekenden van Z'meer moeten maar even een makkelijke meetingplek toevoegen en tja, 01.00 uur is altijd goed he? En gezamenlijk met de q-meeting lijkt mij een duidelijk verhaal, of wil je ook al een NiMS forum-meeting [Wink]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Red girl:
of wil je ook al een NiMS forum-meeting [Wink]

Lijkt me ook heel leuk natuurlijk! En misschien ooit als de q-meetings te groot worden zoals bijvoorbeeld PartyFlock en ID&T? We moeten alleen even kijken of we de coole mensen van het Q-forum ook op NiMS kunnen krijgen (en tot nu toe is dat al aardig gelukt [Ok] )

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ga ook naar Qlimax...alleen ken ik het ook niet en kom zeker bij de Q meeting [Big Grin]
En de NiMS meeting lijkt me ook wel lachen [Big Grin]
Dus schrijf ik me ook in voor de NiMS meeting.

Greetz,
LilWiz

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Laten we gewoon om 01.00u bij de wc's doen..
En waar blijven de mensen allemaal hier van het forum??
nog maar 3 mensen voor de NiMS meeting [Roll Eyes]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Thundrdaan
Becoming Member


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Thundrdaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb me maar eens ff geregistreerd hier Nims!
Meeting wordt cker een probleem 21 september. Toiletten vind ik persoonelijk niet echt wat. Maar als het niet anders kan. [Ok]

Berichten: 14 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hier dan wat foto's van de silverdome, met dank aan WesZ [Smile]
 -
 -
 -
 -
 -

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja zullen we het dan maar in het midden doen waar dat rare ding staat ??? :S Nee het lijkt mij goed idee om 01.00 bij de garderobe of links/rechts achterin (en dan bedoel ik dus als je staat met het gezicht naare de DJ

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als ik heenga (grote kans) kom ik ook wel ff kijken op de meeting [Big Grin]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Red girl:
Tja zullen we het dan maar in het midden doen waar dat rare ding staat ??? :S Nee het lijkt mij goed idee om 01.00 bij de garderobe of links/rechts achterin (en dan bedoel ik dus als je staat met het gezicht naare de DJ

Leuk idee [Ok]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Yo Karin, nice icon [Wink] uni-sex met Stokkie??? [Wink]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
heeey nims, ik wil copyright op me logo [Ok] [Wink]
alhoewel unisex niet verkeerd is misschien...

[ 11-08-2002, 22:24: Message edited by: Stokkie ]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja, copyright op je logo? Dan had je hem maar zelf moeten maken [Razz] . En het is toch juist een eer, als iemand je logo gebruikt [Smile] .

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hier is al een verlopige lijst: (=afgehaald bij Qdance forum;))

Acidsnake
Casual
Change
Debbie
DJ MERCY
Dj Scrap
DanaFan
darkside
Djimsy
DukeBoy
FUBAR
Gabbazz
Gigakai
GreeN82
Hardstyle
Househof
HQ
IPKISS
Iro
JoonV
Leep!
Liekkos
LilWiz
maggie gektuh
Melv
MeTsKi-XP
mr.Qlimax
Nefarius
Nims
Oxygene
ProzaQ
Q-girly
Qniffel
Qpartyboy
Red girl
Redkick
Remy-Gsus
respect Q
RichiEHardStyLe
riesj
ROBBEL
Roeland
Sjef
Sjoof
Smoker
Speedy G
Stokkie
$tef@ñ
SUPR3M3
techt@@t
TH@CHILL@H
ThApocalypse
The Omen
The-Q
Thundrdaan
Trilok & Chiren
Tyke
vitamin
WesZ
YBnormal

Deze lijst is automatisch aangevuld met de mensen hier op het forum, voor de meeste mensen dan iig
En uiteraard vind deze meeting tegelijk plaats met die van het Q forum..

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Cool! Das een flinke lijst. Ik ben benieuw hoeveel nieuwe gezichten ik nu wel weer zal zien.
Gezien de lijst zullen dat er een flink aantal zijn [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS