Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Microsoft in beroep tegen "Java-uitspraak"

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Microsoft in beroep tegen "Java-uitspraak"
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Eis is "extreem en nog nooit vertoont"
Microsoft is in beroep gegaan tegen de uitspraak dat de Java Virtual Machine van Sun alsnog in Windows moet worden opgenomen.

In het bezwaarschrift bestempeld Microsoft de dwingende eis dat Java in de Windows-bedrijfssystemen opgenomen moet worden als "extreem en nog nooit vertoont". Het gedwongen opnemen van Java in Windows zou Microsoft en Windows aanzienlijke schade toevoegen, aldus de softwarereus.

Microsoft heeft van de rechter 120 dagen gekregen om een door Sun geleverde implementatie van Java voor zowel Windows als de Internet Explorer als "aanbevolen update" aan te bieden aan de gebruikers van Windows en de Internet Explorer. Voldoet Microsoft niet aan de uitspraak, dan zal het moeten stoppen met de verkoop van haar bedrijfssysteem en de verspreiding van de Internet Explorer.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ook wel vreemd als dat zou moeten.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja, toch vindt ik het wel lache [Razz]

Groot zijn heeft niet altijd voordelen.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS