Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Grote storing treft internetknooppunt A'dam

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Grote storing treft internetknooppunt A'dam
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Grote storing treft internetknooppunt A'dam
De Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX) heeft vanochtend last heeft gehad van een storing. Bij dit belangrijkste internetknooppunt van Nederland zitten veel providers aangesloten, die allemaal problemen door de storing ondervonden moeten hebben. Niet iedereen zal evenveel last gehad hebben, maar van vervelende vertragingen zal zeker wel sprake zijn geweest, aldus een woordvoerder van de AMS-IX. Doordat de boosdoener - een switch - rond drie uur gereboot werd zonder eerst de oorzaak te bekijken, zal deze waarschijnlijk niet meer te achterhalen zijn:

AMS-IXRond drie uur waren de problemen verholpen. "We hebben de switch uiteindelijk ge-reboot", aldus Vijn. "Het is daardoor niet duidelijk of we kunnen achterhalen wat het probleem was. Het is hetzelfde als met het rebooten van een pc. Dan weet je vaak ook niet wat er mis is gegaan." De AMS-IX is een van de grootste internetknooppunten ter wereld. Er bestaat nergens ter wereld een exchange met meer aangesloten partijen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie vind het nog meer errug vreemd dat één van de grootste internetknooppunten ter wereld last heeft van een single point of failure?? [Eek!]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Wie vind het nog meer errug vreemd dat één van de grootste internetknooppunten ter wereld last heeft van een single point of failure?? [Eek!]

Ik vind het vreemd, maar had er vanochten ook erg last van! De hele ochten geen Internet [frusty] [frusty] [frusty]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb vanochtend niet op inet gezeten, dus had nergens last van...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS