Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Bn'ers voorspellen politieke moorden

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Bn'ers voorspellen politieke moorden
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Volgens Theo van Gogh wordt VVD-kamerlid Ayaan Hirschi Ali in 2004 vermoord vanwege haar politieke uitspraken. Dit zei de filmmaker en journalist in een radioprogramma van Giel Bielen.


Radio 3FM-dj Giel Beelen belde voor zijn 'Bij Voorbaat Jaaroverzicht' een aantal bn'ers met de vraag wat het nieuwe jaar zal brengen.

Theo van Gogh kwam met de meest opmerkelijke uitspraak: "Ik vermoed dat Hirschi Ali wordt neergeschoten en ik verheug me nu al op de krokodillentranen van die ras-NSB'er uit Groningen, de heer Wallage, die die amice-briefjes stuurde naar de heer van Aartsen dat Ayaan de mond moest worden gesnoerd. Dat ging om islamitische kinderen en de vraag of Allah bestond."

Ook Paul de Leeuw voorziet een politieke moord, al bracht de presentator van 'PaPaul' zijn vooruitzicht met een grappig bedoelde ondertoon. Volgens De Leeuw zal de president van de Verenigde Staten, George Bush, worden doodgeschoten en wel op 13 én 14 mei. Ook liet hij weten weinig brood meer te zien in de carrière van Gerard Joling. Zanger Jamai daarentegen komt weer helemaal terug aan de top in 2004, aldus De Leeuw.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS