Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Hulp geven wordt automobilist fataal

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Hulp geven wordt automobilist fataal
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een 34-jarige Rotterdammer moest het geven van hulp aan een gestrande automobilist maandag met de dood bekopen. De man stopte op de kruising van de N201 met de Legmeerdijk bij Aalsmeer om een automobilist te helpen die met pech voor de stoplichten stond.

De Rotterdammer duwde de auto van de gestrande bestuurder van de weg om de rijbaan vrij te maken. Toen de hulpvaardige man terugliep naar zijn eigen auto, werd hij door twee andere auto's aangereden. Zwaargewond werd hij naar een ziekenhuis vervoerd, waar hij aan zijn verwondingen bezweek.

De bestuurders van de twee auto's zijn meegenomen naar het bureau voor verhoor, aldus een woordvoerder van de politie. Er zijn geen aanhoudingen verricht. De ongevallendienst van de politie is bezig met een onderzoek naar het noodlottige voorval.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS