Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Vertrouw nooit op Windows

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Vertrouw nooit op Windows
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Analisten van de Gartner Group waarschuwen bedrijven dat ze nu, noch in de toekomst, op de ingebouwde anti-virusmaatregelen van Microsoft moeten vertrouwen. Ook in de nieuwe Windows-versie 'Longhorn', rond 2005 verwacht, zou de anti-virussoftware niet afdoende bescherming bieden.

Microsoft kocht recentelijk het Oost-Europese antivirusbedrijf GeCAD. Dit bedrijf werd door Microsoft uitgekozen zodat de anti-virusproducten met Longhorn geassimileerd kunnen worden.

Arabella Hallawell, een onderzoeker bij Gartner, waarschuwde op een beveiligingscongres dat virussen en wormen op velerlei wijzen op de pc komen. De virusscanners die alleen maar op de server, bij de mailserver staan, houden dat niet tegen.

Volgens Gartner is de aankoop van GeCAD door Microsoft hooguit een stimulans voor anti-virusbedrijven om in de nabije toekomst betere producten af te leveren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dit is weer een verkooppraatje van hun zeker...want die ingebouwde virusscanner in Longhorn is kun je uitzette nml. net zoals de ingebouwde firewall. En de reinste onzin dat dit een beter virusscanner is dan Norton, Trendtek en andere. Ik heb persoonlijk nog nooit van die naam gehoord die MS opgekocht heeft [Confused] En waarom zou deze beter zijn?? Meeste virussen en wormen komen uit het oosten [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS