Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vrouw wil scheiden wegens te weinig seks

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Vrouw wil scheiden wegens te weinig seks
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een Chinese wil van haar man scheiden omdat hij volgens haar de belofte om tenminste een keer om de twee weken te vrijen niet nakomt. De rechter vond dit echter geen reden om de echtscheiding door te voeren, en liet het voorstel dan ook varen.

Een aantal jaren geleden had het paar een mondelinge afspraak gemaakt om hun seksleven wat meer pit te geven. “Er zou tenminste één keer om de twee weken gevrijd worden, maar daar gaat mijn man niet meer op in”, aldus de vrouw in de rechtbank van Sichuan, in het westen van China. Het koppel is al ruim achttien jaar getrouwd. Dit wou de rechter liever zo houden, en wees de wens van de vrouw de deur.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS