Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Te koop: Afspraakje

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Te koop: Afspraakje
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ook voor een afspraakje kun je tegenwoordig naar de winkel.

Op zoek naar een afspraakje, een reispartner of een tafelgenoot? In Antwerpen kun je sinds kort een date kopen in de winkel.

De etalage van Dateshop, in een zijstraatje van de drukke winkelstraat De Meir, ziet eruit als die van een uitzendbureau. Maar in plaats van secretaresses of timmerlieden worden er partners gevraagd, voor saunabezoek of gewoon een avondje uit.

„Hippe singles springen tussen het winkelen door bij ons binnen voor een afspraak”, zegt bedrijfsleidster Heidi Laukens. „De tijd dat alleen hopeloze gevallen zich bij een relatiebureau inschreven, is voorbij.”

Wie zich bij de Dateshop meldt, betaalt € 15. Voor dat geld wordt een advertentie in de vitrine gehangen met voornaam, leeftijd en wensen, of kun je op een oproep reageren. Heidi Laukens waakt erover dat niet zomaar iedereen aan elkaar wordt gekoppeld. Ze let op leeftijdsverschillen en voorkomt ongewenste of schunnige reacties.

De winkel loopt sinds de opening vier maanden geleden prima, zegt de bedrijfsleidster. Sommige klanten hebben al binnen enkele uren een afspraakje, bij anderen duurt het een maand, maar het lukt vrijwel altijd. „Dat komt vooral doordat er minder ´hopeloze gevallen´ binnenstappen dan bij een traditioneel relatiebureau. Slechts héél af en toe krijg ik een advertentie niet verkocht”, aldus Heidi Laukens.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmmm..... lachwekkend verhaal, maar wel veiliger als n Internetdate of n contactadvertentie!!! vinden jullie niet?

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Niet echt veiliger denk ik, want iedere mongool kan die winkel binnenstappen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja maar elke serieverkrachter kan n advertentie zetten. en je hebt mensen die dr ook echt aan werken en dr verstand van hebben!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar is dat wel zo? Ik kan ook die winkel binnenstappen en een afspraakje willen. Zij zouden het nooit kunnen weten of ik een serieverkrachter ben (ben ik dus niet, voordat er weer opmerkingen komen)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ghehehehe ik jou uit schelden voor serieverkrachter? nooit. laat ik doen [Razz]

Hey maar dat ben ik niet met je eens want un serieverkrachter zal nooit zn adres naam telefoonnummer doorgeven [Smile] en aangezien dat wel moet.......

DAG ARGUMENT [Smile] [emot-angel]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Alsof ze dat gaan controleren? Een vals adres kun je toch opgeven? En je moet bij een contact advertentie ook je adres / tel achterlaten.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja maar daarom juist, bij een contactadvertentie hoeven mensen je niet te zien, ik bedoel dat kan je telefonisch doorgeven. En in die shop moet jeje face wel laten zien etc. Dus als je hem vervalst, hebben ze zowieso een foto/dus een beeld van je om je te herkenne. Snap je me? ik vind de shop 100 maal veiliger dan n advertentie.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS