Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Quiz: hoe kus jij?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Quiz: hoe kus jij?
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hahaha...kwam dit tegen ergens leek me wel leuk voor hier. Dus doe ff de test kijken of je goed kan kussen.

hoe kus jij

Dit was mijn uitslag:
Jij hebt 19 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een romantische kusser
Zo, is het warm hier of ligt het aan jou? Wat betreft kussen wordt jij gedreven door de liefde en romantiek. Voor jou betekent kussen meer dan de lippen tegen elkaar zetten. Je kust iemand omdat je van hem of haar houdt. Jouw zoenen zijn waarschijnlijk ook zeer prettig voor je partner, niet te voorzichtig en niet te wild: precies goed? Je kust met gevoel en weet dat zoenen een samenspel is tussen twee mensen. Jullie moeten het beiden immers lekker vinden. Een romantische kusser als jij weet waarschijnlijk ook altijd de juiste stemming erin te brengen: diner met kaarslicht, rozengeur in de kamer, ontbijt op bed…het moment voor een romantische kus is altijd daar voor jou!


[ 10.08.2003, 21:59: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik:
Jij hebt 11 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een romantische kusser
Zo, is het warm hier of ligt het aan jou? Wat betreft kussen wordt jij gedreven door de liefde en romantiek. Voor jou betekent kussen meer dan de lippen tegen elkaar zetten. Je kust iemand omdat je van hem of haar houdt. Jouw zoenen zijn waarschijnlijk ook zeer prettig voor je partner, niet te voorzichtig en niet te wild: precies goed? Je kust met gevoel en weet dat zoenen een samenspel is tussen twee mensen. Jullie moeten het beiden immers lekker vinden. Een romantische kusser als jij weet waarschijnlijk ook altijd de juiste stemming erin te brengen: diner met kaarslicht, rozengeur in de kamer, ontbijt op bed…het moment voor een romantische kus is altijd daar voor jou!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik:

Jij hebt 18 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een romantische kusser
Zo, is het warm hier of ligt het aan jou? Wat betreft kussen wordt jij gedreven door de liefde en romantiek. Voor jou betekent kussen meer dan de lippen tegen elkaar zetten. Je kust iemand omdat je van hem of haar houdt. Jouw zoenen zijn waarschijnlijk ook zeer prettig voor je partner, niet te voorzichtig en niet te wild: precies goed? Je kust met gevoel en weet dat zoenen een samenspel is tussen twee mensen. Jullie moeten het beiden immers lekker vinden. Een romantische kusser als jij weet waarschijnlijk ook altijd de juiste stemming erin te brengen: diner met kaarslicht, rozengeur in de kamer, ontbijt op bed…het moment voor een romantische kus is altijd daar voor jou!

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik: Jij hebt 17 punten gescoord: blabla

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
sabje
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor sabje     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jij hebt 12 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een romantische kusser
Zo, is het warm hier of ligt het aan jou? Wat betreft kussen wordt jij gedreven door de liefde en romantiek. Voor jou betekent kussen meer dan de lippen tegen elkaar zetten. Je kust iemand omdat je van hem of haar houdt. Jouw zoenen zijn waarschijnlijk ook zeer prettig voor je partner, niet te voorzichtig en niet te wild: precies goed? Je kust met gevoel en weet dat zoenen een samenspel is tussen twee mensen. Jullie moeten het beiden immers lekker vinden. Een romantische kusser als jij weet waarschijnlijk ook altijd de juiste stemming erin te brengen: diner met kaarslicht, rozengeur in de kamer, ontbijt op bed…het moment voor een romantische kus is altijd daar voor jou!

goh ze zijn ook niet erg origineel met steeds t zelfde verhaaltje... [blink]

Berichten: 1 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Aug 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk dat het leuker is, als degene met wie je gekust hebt jou punten geven [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk dat het leuker is, als degene met wie je gekust hebt jou punten geven [Smile]

Dat noem ik iig geen liefde...punten geven
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk dat het leuker is, als degene met wie je gekust hebt jou punten geven [Smile]

Dat zou in denk ik niet voor iedereen leuk zijn, stel dat je zo hoort dat de ander je een hele slechte kusser zou vinde. Kan best wel lullig zijn en dan moet diegene ook wel net op het forum zitte, wordt denk ik dus een beetje moeilijk
[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS