Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Waar let je op als je iemand voor het eerst ziet?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Waar let je op als je iemand voor het eerst ziet?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
New research shows that women pay most of their attention to men's bum (16%), then she looks him right in the eyes (14%). Thirteen percent of women get really charmed with a man's sweet smile. A muscular chest is a great attraction for nine percent of women, eight percent like long legs, whereas seven percent go crazy for nice arms of a man. Six percent of women admire slim thighs, and five percent of females get really excited, when they see well-shaped biceps.

Males have other interests, of course. Eighteen percent of males get spellbound with women's breasts. The second place on the list is woman's eyes v 14 percent and a smile v 12 percent. Long legs of a woman play the role of an erotic signal for ten percent of males, whereas nine percent admire woman's butty. Eight percent of men love long hair; a slim waist is an attraction for seven percent of males.

Do any of these preferences have any special significance? Researchers say that a bottom is a real sex signal for a lot of people. If someone prefers a bum most of all, such a person definitely wishes for more.

Bosom: People, who like hugging and cuddling pay their attention to bosom. They want to have a warm relationship and comfort.

Biceps: If a woman prefers a muscled man, it means that she likes adventures. A muscular man is an erotic signal for them: he can do so many things.

Legs: Long legs are an attraction for the people who like pleasure and delight. They prefer to watch, leaving the rest for their imagination.

An issue of erotic signals is not an issue of body perfection. It is much more important, how a person uses his or her body.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
uitstraling [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik let als eerste op het gezicht. Ik heb een zwak voor een lieve uitraling. Maar let wel. Ik kijk wel meteen daarna naar het lichaam, dus het totaal plaatje moet ook wel weer kloppen he [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik let eigelijk bij een jongen erop of hij schattig is. Een jongen moet iets schattigs hebben, is er moeilijk uit te leggen, maar ja, als dat ontbreekt dan ghoeft het voor mij niet.

(K)

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kijk..... dit is nou weer n topic voor mij...... [Big Grin]

Als er een mooie jongen langsloopt, kijk ik altijd eerst naar zn houding tijdens t lopen. Loopt ie rechtop, of juist gebogen? een goede houding is voor mij heel belangrijk. Want alst zo'n hunchback of the notre dame is dan betekend dat dat ie niet zeker over zichzelf is (of tis n sloeber die 2 euro cent bij mekaar zoekt)maar kijkt hij iedereen recht int gezicht aan, loopt ie n tikje breed, rechtop, schouders naar achteren, gaan we door naar punt 2

Punt 2)
Zodra ie voorbij gelopen is, ga je dr achteraan. tenzij hij natuurlijk naar zn vriendin loopt he :S maar de vraag was, als je iemand voor t eerst ZIEt, dus we doen voor t gemakje dat HIJ op je af komt lopen. Ik let allereerst op zn ogen. Kijkt hij mij recht in mn ogen aan, zit t goed. Kijkt ie verlegen weg, of kijkt ie helemaal niet, gaan we dus niet naar punt 3)

punt 3) Na het recht in de ogen kijken, ga je letten op lichaamsbouw. Is ie gespierd? absoluut punt 4!! Geen vent willen die 2 meter langer is dan jezelf bent, dat gaat onherroepelijk mis.... (geloof mij nou maar [sex] )

Punt 4) Lichaamsbouw correct? houding toppie? ogen mooi, helder?
Kijk dan effe naar zn manier van praten. Zegt ie dingen om je te versieren, zit t prima. zoniet: what the fuck komt ie uitleggen hier??????????????


kortom, dat waren de 4 stappen waar ik t eerste op let, en wat ik t eerste doe. Ik let dus eerst op de houding, daarna op de ogen, dan de spieren en dan de manier van praten. dat de spieren iets met sex hebben te maken vind ik redelijke onzin, alhoewel..... nee het blijft onzin. En wie kijkt dr nou ingodsnaam naar zn benen???? Als Brad Pitt rare behaarde wriemeltjes onder zn kont had, waren we ook nogsteeds knetterlijp van hem gewest ! (ik iig wel)

NEway. nu niet denken, dat er op mijn kamer posters hangen van diverse popartiesten want gatveredamme, geef me maar iemand uit the real world, ik kwijl liever niet op n stukje papier....

Nims n heeel leuk onderwerp echt waar!

Btw de armen van n man? dat heeft toch te maken met de spieren? dus ook met de borstkas? betje vreemd onderzoek. En als n man lief naar je lacht, betekend dat eerder dat ie dat naar veel meer vrouwen doet, dus dat t n player is en geen relatie staande kan houden en je dus gaat beflikkeren (ervaring? JA.)

tadaaaaa.... de wereld volgens natasha....

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS