Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Is het lief als je iemand schopt

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Is het lief als je iemand schopt
Patty
Junior Member


Beoordeel
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Patty     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
maar diegene daarna weer snel een kusje geeft? [kiss_1]
Berichten: 2 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ollie
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor ollie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Patty:
maar diegene daarna weer snel een kusje geeft? [kiss_1]

Hai Patty
Berichten: 20 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Armani
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Armani   Homepage         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Patty:
maar diegene daarna weer snel een kusje geeft? [kiss_1]

Kusje ? zie mijn icoon

--------------------
Fuck me

Berichten: 28 | Plaats: gaat je niks aan | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Chen
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Chen   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hey patty ook hier

--------------------
Jullie zielige icoon jatters
Fok roelt them al bij fok werken ze hard aan die inconen en jullie jaten ze gewoon tiefus nou gewoon een eind op

Berichten: 33 | Plaats: Waar jullie onze icoons jatte | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het is echt niet lief om iemand te schoppen. Diegene kan namelijk best terugschoppen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ravenheart
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ravenheart     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daar heeft NiMs wel gelijk in, jij kan dat zien als een teken van liefde maar iemand schoppen om te tonen dat ik verliefde ben zou ik nu niet doen
Berichten: 1 | Plaats: Damme-Moerkerke | Geregistreerd: Mar 2007  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS