Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Verklaar je nickname

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Verklaar je nickname
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iedereen heeft een nick-name, en wat ik nu wil weten waar komt ie nu vandaan?

Nims = Ni-Frith Media Systems afgekort. Dat is het bedrijfje dat ik opgericht heb waarin ik alle Internet zaken ontwikkel.

Ni-Frith: betkend de zon.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ThApocalypse:

The - Apocalypse

Apocalypse: vet hardstyle/hardcore feest hier in de buurt [bounce] [bounce] [bounce]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Croaton.

komt uit de film: storm of the century

kheb weleens naar de betekenis gezocht. het betekent reiziger/vreemdeling van ver weg. lekker vaag/mysterieus dus.

als je met bv google naar deze naam zoekt. kom je um tegen op plaatsen waar ik de naam gebruikt heb.

deze naam is nu al een tijd mijn producersnaam. voor de rest gebruik ik um overal op internet.

duidelijk genoeg?

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hahah mijn naam is gewoon Claudia,
maar Natasha oftwel Natas is n koosnaampje die iemand die me heel dierbaar WAS een keer gegeven heeft aan me. Vonnum wel leuk, en het heeft ook iets uh tsja

makkelijks . Denk effe in de vorm van slettereig. Kijk, gaan we hier weer uitleg over geven: Ik ben GEEN slet, maar natasha zegt meestal de dingen die ze als claudia zijnde niet vaak zal zeggen. Ik vinnut eigenlijk wel heerlijk om onder een andere naam de mening van "Claudia" te geven.

K ben dr dan ook wel weer zo eerlijk in om gewoon te zeggen dat ik claudia heet heb echt geen geheimen hoor.

Maar Natasha heb ik 2 jaar geleden naar me hoofd geslingerd gekregen en hoor et als nog iedere dag.

K vinnet n leuke mooie naam en tog wel gewoon n naam die bij me past se


(jezus hoeveel onzin op 1 a4-tjuh)

kusjes van mij, NATADIA

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
GoedeWiet:
slaat op mijn buitenwiet elk jaar, maar oorspronkelijk geript van Imponerend figuur tijdens mijn eerste chatsessies toen 56K nog state of the art was.

Kwist niet dat croaton uit storm of the century kwam, vette film trouwens..

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waarom LilWiz?
Ik zou het hoogstpersoonlijk niet weten waarom ik dit als bijnaam heb.
Maar ik vond het persoonlijk ook wel een naam die bij me past enzo.

Voor de meeste die mij wat beter en langer kenne, noemen me allemaal:
Pat, Patje.

Verder gebruik ik altijd en overal op fora de naam LilWiz en bij veel
van me creaties en projecten...so watch for the LilWiz [Wink] [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waarom Budha?

De voornaamste reden is dat ik een nick nodig had. Indertijd zat ik veel bij een klant waar we het laatste uurtje van de dag gebruikten om Unreal Tournament te spelen.

Hoe ik aan Budha kwam weet ik niet (meer). Tegenwoordig past het wel bij me [Smile]

Het ergste is dat ik het nog verkeerd spel ook. Het is eigenlijk Buddha. [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
LPChip heeft een eigenaardig verhaal...

In de tijd dat ik nog op school zat, en begon met mijn muziek enzo, zocht ik al een nickname. Na lang denken dacht ik.. Chip! Een reden hiervoor is, omdat ik allerlij vormen van Chip(s) heel leuk vindt enzo.

Ik ben zoals ze dat noemen een Chip tracker. (muziek dat uit de oude pc's komt (ook wel SID genoemd)

ook vindt ik de MicroChip ontzettend interresant. Wil dr altijd alles van weten enzo.

en ja, wie lust er nu geen chips? [Big Grin]

Dus ik heb een tijdje de naam Chip gedragen. ik had hier ook een heel simpel logo voor verzonnen. Het enige dat me opviel was dat de naam veel gebruikt werdt, omdat het een gewoon bestaande naam is. Ik wilde een naam die helemaal tot mezelf sloeg, en niemand anders.

Na lang denken, heb ik besloten om mijn Initialen, L. P. ervoor te zetten. als je het dan op z'n engels uitspreekt elpichip dan klinkt dat ook lekker (vindt ik) en de combinatie met hoofdletters en kleine letters ziet er ook leuk uit: LPChip.

---------------------------
reactie op de naam Nims: de zon? cool... dus als je een ISP begint ooit, dan wordt het zonnet2? [Big Grin]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mi nick

beginnen met de nieuwste:

punksmurf

awel, gezien mijn punkig haar (als t tijd is om naar de kapper te gaan stekels van 8cm [Smile] ) was t gauw verzonnen.. zo werd ik gewoon een tijdje genoemd en k von m veel leuker dan m'n oude nick die k al een tijdje zat was dus nja
vandaar
en tiz natuurlijk veel leuker om een nick te nemen die gegeven is dan er 1 zelf te verzinnen [Smile]

daarvoor kwam:

conqueror

ik was mijn oude nick zat (zoals k al zei) dus nja
toen moest ik een nieuwe
lang gedacht, tot mijn blik eens op t woord 'conqueror' viel.. et voila een nieuwe nick was geboren
echter ben er nooit echt tevreden over geweest, omdat ik m zelf heb verzonnen.

den 1e echte nick [Smile]

terr0rbyte

zo ben ik dus ook eens genoemd. ik was dus zo'n beetje 1 van de grootste nerds van de school (met een paar anderen) dus ging men mij om mij te pesten (pesten is lame!) megabyte noemen en toen gigabyte en toen kwamen ze erachter dat een terrabyte wel nog veeeeeeel meer was (jeej.. ze respecteerden me toch dat ze me zoveel capaciteit toewensten [Razz] ).. gezien we altijd een beetje de computers op school liepen te 'hacken' (van echt hacken kon je nie spreke, win95) werd dat dus geen terrabyte maar terrorbyte.. die o zelf in een 0 veranderd... whiii [Smile] toen was ik Terr0rByte.. maar later vonnik dat te aggresief klinken (k ben namelijk heeeeel zachtaardig [Smile] ) dus toen moes k wa anders.. zie boven

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...


jajaja wat en verhalen mensen... Hoe hadden jullie eigenlijk geheten als je van t andere geslacht zou zijn?

mijn mannelijke naam is echt n verschrikking, dus jullie eerst [Big Grin]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Geen idee hoe mijn ouders mij hadden genoemd anders. Maar hoe ik wel zou willen heten als ik een meisje was? Geen idee. Nooit over nagedacht eigenlijk.

Ik denk dat ik wel Angela of Jennifer zou willen heten.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hanneke geloof ik
of marieke

1 vd 2 was voor m'n broertje bestemd en de ander voor mij
ik dacht hanneke voor mij maar da weet ik ni zeker meer

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahaha ik had of karel of Sebastiaan geheten. karel.... Ik Karel... jezus......

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vitamin komt van de vitamientjes ofzow, dat heb ik heleboel jaartjes geleden is bedacht?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS