Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Algemeen » Jongen (14) vindt nieuwe nummers van Queen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Jongen (14) vindt nieuwe nummers van Queen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een 14-jarige jongen in Rusland heeft een cassettebandje gekocht op internet waarop een onbekende opname van Queen bleek te staan. Hij heeft de tape voor minder dan een euro gekocht.

De jongen wist eerst niet wat hij had aangeschaft. Op de internetmarktplaats waar hij bandje vond, stond dat het ging om muziek van een onbekende band. Omdat hij nieuwsgierig wie het nou waren die op het bandje speelden, stuurde hij het op naar een studio in Duitsland. Daar bleek het om een opname van Queen te gaan.

De liedjes waren gemaakt in 1971 tijdens het testen van nieuwe studioapparatuur. De jongen heeft al een aanbod van 26.000 euro gehad voor de cassette.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS