Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Brein boekt geen grote successen bij zoekacties

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Brein boekt geen grote successen bij zoekacties
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Stichting Brein speurt sinds enkele weken actief de vrijmarkten af op zoek naar illegale cd's en dvd's. Het resultaat is echter mager.

Afgelopen zondag nog heeft Stichting Brein samen met de politie en Justitie de vrijmarkt in Tiel afgespeurd naar illegale dvd's en cd's. Brein trof bij deze klopjacht, waar ook de gemeente Tiel en de Stichting Namaakbestrijding aan meewerkten, twee kleine handelaren aan met in totaal dertig illegale dvd's en zestig illegale muziek-cd's.

De politie ontdekte bij de uitgang nog een handelaar die twaalf zelfgebrande dvd's met bioscoopfilms mee naar buiten wilde nemen, zo heeft Brein bekendgemaakt.

Eerder deze maand kamde Stichting Brein ook al de Beverwijkse Bazaar uit. Hier werd slechts één handelaar ontdekt die enkele tientallen illegale computerspellen probeerde te verkopen.

Alle handelaren hebben overigens hun illegale waar afgegeven en een zogenoemde antipiraterijverklaring getekend waarin zij beloven het nooit meer te zullen doen. Als zij opnieuw worden gepakt, zullen ze wel worden vervolgd.

Sinds vorige maand speurt Stichting Brein samen met Stichting de Thuiskopie computerbeurzen en markten af in de strijd tegen illegale cd's en dvd's.

Ondanks alle inspanningen leveren de zoekacties op de markten maar weinig op. Brein wil echter niet spreken van een mislukking. De stichting stelt dat het aanbod van illegale cd's en dvd's is gedaald sinds zij meer is gaan controleren.

"Wij blijven regelmatig controles uitvoeren om het illegale aanbod op een laag niveau te houden", aldus Tim Kuik, directeur van Brein.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sinds de grote internetsnelheden, en de niet te dure branders, zal het na mijn mening niet meer op beursen gezeocht worden.

Zonde van hun tijd dus.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja, ze schijnen nog wel redelijk succesvol erin te zijn. Dus of het zonde is?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Snelheden van inet en branders heeft er niet zoveel mee te maken denk ik hoor...het gaat ook vaak nog om het verkrijgen van het spul.

Ik vraag me af of ze ook op die grote beurzen (Cebit, E3 weet ik het) ook aan deze illegale dingen doen.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS