Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Van der G. bedreigd op posters in Rotterdam

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Van der G. bedreigd op posters in Rotterdam
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In de binnenstad van Rotterdam hangen tientallen posters met daarop de beeltenis van Volkert van der G. en de tekst 'jachtseizoen geopend op 6 mei 2014'. Op zijn gezicht is een vizier van een geweer getekend.

Een onbekende actiegroep heeft de affiches opgehangen. Het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit treedt op als spreekbuis namens de actievoerders. Smit benadrukt dat hij verder niets met de actie te maken heeft. ,,De actievoerders willen een signaal aan Volkert van der G. afgeven dat hij in 2014 niet rustig met zijn oude leventje verder kan gaan. Het is niet vergeten wat hij heeft gedaan, het leeft nog steeds.''

Volkert van der G. komt naar verwachting op 6 mei 2014 vrij, als hij zijn straf heeft uitgezeten voor de moord op Pim Fortuyn. Het gerechtshof in Amsterdam veroordeelde hem in juli tot achttien jaar cel. Justitie in Rotterdam gaat de zaak onderzoeken, aldus dinsdag persofficier B. den Hartigh.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS