Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Groep vogels pleegt onverklaarbaar zelfmoord

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Groep vogels pleegt onverklaarbaar zelfmoord
Cube
Junior Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Cube     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In Duitsland staan wetenschappers voor een raadsel waarom een enorme groep spreeuwen zondag op onverklaarbare wijze zelfmoord heeft gepleegd. Het incident vond plaats in Stuttgart.

Voorbijgangers hebben honderden spreeuwen over de stad zien vliegen, die opeens vanaf een hoogte van 20 meter in een duikvlucht naar de grond doken, en daar te pletter sloegen. Ornitoloog Guenther Schleussner van de Wilhelmina Zoölogische en Botanische Tuinen in Stuttgart vergelijkt de scene met een horrorfilm. "Ik heb nog nooit zoiets gezien in mijn hele leven", zegt hij.

De drukke straat Steinhalden Strasse lag opeens vol met dode vogels. Inwoners die een zondagse wandeling aan het maken waren zeggen dat ze een luide "splet" hoorden toen de groep kamikaze spreeuwen op de tegels en het asfalt terecht kwamen.

De ornitoloog voegt toe: "Het is ongelooflijk. Ik ben sprakeloos. Dit soort gedrag is zeer, zeer ongebruikelijk bij vogels". Schleussner zegt dat ze dit gedaan kunnen hebben door iets abnormaals, of dat het gewoon een "bizar incident" geweest is.

Berichten: 5 | Plaats: Oisterwijk | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS