Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Zeer grote hennepkwekerij opgerold in Limburg

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Zeer grote hennepkwekerij opgerold in Limburg
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
EYGELSHOVEN (ANP) - De politie heeft vrijdag in het Zuid-Limburgse Eygelshoven een zeer grote hennepkwekerij opgerold. De waarde van de wietplantage, die was ondergebracht in een fabriekshal, bedraagt volgens de politie enkele miljoenen euro's.

In de wiethal stonden ongeveer 16.000 planten. De politie spreekt van een van de grootste en meest professionele hennepkwekerijen die tot nu toe in Nederland zijn opgerold. Bij de inval zijn acht mensen opgepakt, onder wie drie mannen en twee vrouwen uit Polen. Onder de drie opgepakte Nederlanders bevond zich de eigenaar van de hal op industrieterrein Julia.

In de hal bevonden zich ook slaap- en woonvertrekken. Die moesten waarschijnlijk onderdak bieden aan de Poolse verdachten, die er volgens de politie ,,rond de klok'' verbleven. De politie denkt dat de kwekerij al een tijd draaide. Hoe lang, wordt nog onderzocht.


Jippie Limburg weer in het nieuws

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS