Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Drugsdealers via mobieltje opsporen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Drugsdealers via mobieltje opsporen
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja, dit las ik dus vandaag in de krant:

'Drugsdealers via mobieltje opsporen'

LONDON - Mobiele telefoons kunnen belangrijk bewijsmateriaal bevatten, waarmee de politie drugsdealers kan traceren. Drugssporen op de telefoon leveren namelijk informatie op over de drugsgebruik vand e eigenaar van het toestel, aldus New Scientist Magazin.
Wetenschappers ontdekten dat miniscule deeltjes van verdovende middelen in de telefoon blijven zitten. Aan die sporen is te zien of de eigenaar af en toe drugs gebruikt, of handelaar is.

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Gezien de leeftijd van mobiele telefoons van ongeveer een paar maanden, denk ik niet dat jullie ergens bang voor hoeven te zijn [Wink]
En hoe ze kunnen zien dat iemand dealer is? Je gaat toch niet met je telefoon door de drugs heen?
Dit klinkt meer als bangmakerij (denk ik) dan als een serieuze poging om drugs op te sporen.
(U bent aangehouden: Mag ik even u telefoon zien?)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee, maar het is toch vaak genoeg zo dat er een telefoon op tafel ligt tegelijk met een lijntje sos, of dat de telefoon gaat terweil jij net met je vingers in je pillenzakje zat??? De afspraken met dealers gaan toch meestal ook via de telefoon duzzz. Het enige waar ze dus niet bij nadenken is dat een telefoon vaak door meerdere mensen wordt gebruikt en dat een telefoon vaak door wordt verkocht. Degene van wie de telefoon is kan dus wel een mobiel "vol" drugs hebben zonder dat zelf ooit aangeraakt te hebben :S:S:S

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Misschien af en toe de telefoon wassen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS