Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Messaging » Orange komt met walkietalkiedienst

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Orange komt met walkietalkiedienst
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Orange gaat in Europa zogenoemde walkietalkiediensten op de markt brengen. In de Verenigde Staten zijn deze al populair.

Het van oorsprong Franse telecombedrijf zou hiermee de eerste op het continent zijn die iets dergelijks introduceert. De komst is van officiële zijde nog niet geconfirmeerd, maar The Wall Street Journal weet op basis van bronnen te melden dat de dienst eraan komt.

Het vanuit Amerika overgewaaide idee is dat klanten met een simpele druk op de knop contact met elkaar kunnen maken. In de VS wordt de functie vooral gebruikt voor korte boodschappen, een soort instant messaging-dienst voor de telefoon.

De zogeheten push-to-talk-diensten vereisen geen ingrijpende investeringen in de bestaande netwerken, maar zijn wel alleen mogelijk op toestellen die er geschikt voor zijn. Onder meer Nokia, Motorola en Siemens komen dit jaar met dergelijke handsets op de Europese markt.

Het is nog niet duidelijk wanneer Orange zijn dienst precies zal introduceren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS