Dit is onderwerp Help mee met een nieuwe indeling te vinden! in forum Opmerkingen bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/9/t/000054.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Hoi hoi,
Bij een nieuw jasje hoort ook een nieuwe indeling vind ik. Ik wil namelijk wat meer uitnodigen om te reageren in plaats van alleen maar te lezen. Kunnen jullie meehelpen met het verzinnen van een nieuwe indeling? En dan graag in de vorm van hoofdcategories en subfora's.

Dit is het nu:

Actueel

Dit Forum
Cafe
Uitgaan
Muziek
Computers
Archief


[ 28.12.2003, 19:42: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Met wat voor groep mensen wil je het forum levendiger maken sjuul? Want daaraan moet je dan de indeling maken en verzinne...ik ben hard aan het denken geweest maar weet het ff niet hoor. Het enigste waar ik op kom is een vraag/probleem hoekje..voor eventuele problemen met bepaalde dingen.

Maar dit is ver gezocht vin ik zelf...we denken door
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik wil een brede groep krijgen zodat er voor iedereen wat meer te discusieren valt. Het moet wel uitnodigen om te reageren ipv alleen maar te lezen.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Niemand een idee?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Ja ik denk aan een discussie onderwerp die in het alle daagse leven voorkomen...dat trek denk ik reacties en ook mensen...verder zo ik geen idee hebbe zo 123 hoe het forum levendiger wordt
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS