Dit is onderwerp Forum.myoms.net "dood"??? in forum De Kroeg bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/8/t/000458.html

Gereageerd door misterm op :
 
Is het forum nu helemaal dood geworden of gaan we er met zijn alle wat aan doen om het nieuw leven in te blazen?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik ben voor een nieuw leven. Maar dan moet iedereen wel lekker gaan posten. Misschien moet ik er een mailing uit doen voor iedereen? Wat vind jij?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Het forum is nooit dood geweest en zal ook nooit dood gaan (als NiMS niet het forum offline haalt [Wink] )

Maar een nieuw leven er ingooien? Ja, maar hebbe we dat niet eens eerder al getracht.

Mss restylen oid [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Offline gaat het niet zolang ik er nog ben [Smile] . Ik heb er net een mailing uitgegooid, dus misschien heeft het effect? Ben erg benieuwd.

Voor een restyle heb ik een goed ontwerp nodig, dus als iemand creatief is [Wink] .
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
zal kijke of ik wat inspiratie heb....zit me nu meer in 3ds max te focusse dusss....maar ik zal ff denken een keer
 
Gereageerd door misterm op :
 
haha jaah en ik was goed bezig toeen had het 2 maandjes veel leden maar jaah der kwam niemand bij dus werd het langzaam aan weer rustig [Frown]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
Hee mensen ik dacht laat ik weer eens hier kijken.. Das lang geleden!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja idd is dat lang geleden ja. [Big Grin]
Welkom terug iig
 
Gereageerd door NiMS op :
 
idd te lang geleden! Ik weet niet of de mailing echt succesvol is.... de tijd zal het leren.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS