Dit is onderwerp Chimpansee gaat roken uit frustratie over seks in forum De Kroeg bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/8/t/000449.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Frustratie over seks heeft een Chinese chimpansee van een zachtaardige aap veranderd in een probleemdier, dat sigaretten rookt en op bezoekers spuugt. Dat meldde het persbureau Xinhua zondag.

De dertienjarige chimpansee Feili, die in de dierentuin van de stad Zhengzhou in de provincie Henan woont, bedelt bij de bezoekers om sigaretten, vertelde de directeur van de dierentuin. Wie weigert haar haar zin te geven, krijgt een fluim in zijn gezicht.

De diepere oorzaak van haar vreemde gedrag is volgens hem het feit dat zij geen goede partner kan vinden. Een mannetjeschimpansee kon kennelijk niet voldoen aan haar seksuele behoeften en de andere mannetjes vindt zij maar niets.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Moet je nagaan waar vrouwtjes allemaal toe in staat zijn, dus mannen pas op [Wink]

[Kiss]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ben je een aap dan tam [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
I'm shaking, I'm shaking [Wink]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
ben je een aap dan tam [Razz]

Weet je dat nou nog nie pat [Wink] [Razz]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
I'm shaking, I'm shaking [Wink]

Als je maar bang voor me bent [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik pis in mijn broek [Razz]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
*doet nims n luier om en geeft Sweet n vuurtje*

hahaha tis wel de ideale manier om n peuk te bietsen maar ik denk dat ik dat maar niet ga proberen en lekker me eigen pakje Davidoff haal.... [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Zo zo, echte davidofs? Nog niet voldoende geld uitgegeven met die prijzen van de laatste tijd?
 
Gereageerd door Natasha op :
 
haha nee davidoff is mn merk. dan maar iets minder broeken kopen en n pakje peuken echt waar. Als ik rook, rook ik dat merk. [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Hoeveel pakjes rook je dan per week / dag?
 
Gereageerd door Natasha op :
 
jah uh dat hangt dr vanaf
innet weekend kan ik dr zo 2 roken... pakjes dan he door het uitgaan en ik deel altijd uit
(mooi excuus)

en doordeweks met school... poeh nou laten w ehet maar op n half pakje, dus 10 peuken per dag houden...:S
 
Gereageerd door NiMS op :
 
10 per dag valt nog wel mee. Maar het is een dure hobby.
 
Gereageerd door misterm op :
 
hmm jaah ach drinken ook [Razz] ieder zijn ding

Auto rijden is ook niet goedkoop [Wink] op jezelf wonen ook niet, uiteten gaan ook niet enz enz enz
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Zijn er ook eigenlijk goedkope hobbies?
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS