Dit is onderwerp Nederlands elftal maakt ziek in forum De Kroeg bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/8/t/000446.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Het Nederlands Elftal heeft er voor gezorgd dat het ziekteverzuim flink is opgelopen. Afgelopen woensdag, toen Oranje tegen Letland moest voetballen op het EK, steeg het verzuim met twintig procent. De dag na het duel lag het ziektepercentage vijftien procent hoger dan normaal. Dat blijkt uit gegevens van ArboNed, de grootste arbodienst van Nederland.

Toch is het ziekteverzuim in de eerste drie maanden van dit jaar gedaald. Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) blijkt dat het verzuim gemiddeld 0,3 procent daalde. Het ziekteverzuim bij particuliere bedrijven was in het eerste kwartaal 2004 gemiddeld 5,1 procent. Dit betekent dat per dag gemiddeld een op de twintig werknemers ziek was.

In de zorg daalde het ziekteverzuim het hardst van 6,5 procent naar 6,0 procent.

Doen jullie dit ook jezelf ziek melden voor ditte??
 
Gereageerd door Djuna op :
 
nee ik heb nog geen een wedstrijd volledig gezien.. ik was elke keer op me werk.. ik denk dat ik de volgende wedstrijd maar es ziek ga melden.. ik heb zo te zien nog een keer ziekmelden tegoed
 
Gereageerd door NiMS op :
 
ik wou net zeggen, nederland-portugal mag je toch echt niet missen.
 
Gereageerd door Djuna op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
ik wou net zeggen, nederland-portugal mag je toch echt niet missen.

zo achteraf bekeken had ik het best willen missen..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ja en dan nu portugal griekenland. Had je 3 weken niet hoeven te kijken.
 
Gereageerd door Djuna op :
 
hahaha ik heb 1 wedstrijd gezien.. en ze gingen gelijk verliezen.. ze doen t beter als ik niet kijk.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wie denk jij dat er wint? Griekenland of Portugal?
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ik heb geen idee.. ik heb niet bepaald een inzicht in voetbal. ik hoop dat portugal verliest.. het is hun schuld dat we hebben verloren!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik eigenlijk niet, want dan heb ik flink wat geld in de voetbal poule verdiend [Big Grin]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ja jij bent de eerste persoon met een positieve instelling over de halve finale
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Portugal zal het denk ik wel worden
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS