Dit is onderwerp Hoe zou de wereld eruit zien als.... in forum De Kroeg bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/8/t/000204.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Sinds een tijdje vraag ik me wel es af hoe zou het op de wereld eruit zien als jij er niet meer was.
Bedoel hiermee te zeggen: Missen je vrienden je? Wat doen hun nu zonder jou allemaal? Allemaal van dat soort dingen

Sorry van dit rare onderwerp maar het leek me wel es interessant hoe jullie erover dachten/denken.

Zo laat maar komen:
 
Gereageerd door Budha op :
 
Mensen worden herdacht tot er niemand meer is om je te herdenken. Vergeten wordt je dus nooit. Gemist alleen de eerste tijd.

Uiteindelijk en misschien pas na vele jaren pakken nabestaanden toch altijd weer de draad op. Meestal beetje bij beetje.

Iemand verliezen wordt volgens mij gezien als een groot onrecht: "Waarom hij/zij, waarom nu!?"
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Mee eens!
Je wordt heus niet vergeten, en ook wel herdacht....
Ik hoop niet dat jullie mij hoeven herdenken hoor...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wat je ook wel wil weten is wat je nu precies voor iemand anders betekend. Van je partner / ouders weet je het wel, maar van je vrienden eigenlijk niet echt, want daar heb je het nooit over.

Wel raar eigenlijk vinden jullie ook niet?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Vraag je je wel is af wie er allemaal op je begrafenis zouden komen als je dood zou zijn? Zouden dit dan ook mensen zijn van wie je het niet verwacht en mensen van wie je het wel verwacht die dan niet komen?
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS