Dit is onderwerp Masters of Hardcore "The Underground Vendetta" in forum Feesten & Concerten. bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/7/t/000071.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
20 Maart 2004 te Eindhoven

Line-up
Darkraver
Hellfish
Masters of Ceremony
Noize Suppressor
Nosferatu
Outblast
Panic vs Paul Elstak
Placid K
The Producer
Vince vs JDA

Mijn eerste MOH dan maar en ik hoop dat ik wat geweld ga verwachten van Paul, Panic, Vince, Darkraver en JDA en Noize Suppressor...de rest is me koek wat die doen...draaien toch alleen maar die krappe hardcore van nu...maar ik zal jullie wel een verslag geven van hoe het was [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Jij zou toch helemaal niet gaan? Wel cool hoor, ik weet nog niet of ik hiernaartoe ga.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
financiele meevaller gehad [emot-angel]
en ik moest kiezen Multi of dit...aangezien dat een vriend van me jarig is met Multi ga ik dan maar naar MoH...
 
Gereageerd door misterm op :
 
hahah MoH is ubergeil
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Nog nooit geweest, maar ik denk wel dat ik het enorm goed zou vinden.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Ligt er maar net puur aan wat voor hardcore ze draaien bij mij...ik heb het niet echt op de nieuwe herrie...jak
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Partycore zoals aart het mij uitlegde. Daar houd ik wel van [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Partycore zoals aart het mij uitlegde. Daar houd ik wel van [Big Grin]

maar wat is nu partycore he [Razz] ieder heeft daar weer een mening over
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Rustige hardcore met veel melodietjes en een snoeiharde base
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
aan de line up te zien draaien er dat weinig die partycore...in mijn mening he
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Volgens mij wel lekker veel Oldschool [Smile] en dat vind ik ook prima [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
bijna geen oldschool hier alleen Darkraver hooguit en verder veel industrial gedoe en vage herrie denk ik zo...maar ik heb er zin in waarom weet ik ook niet...Weet wel dat het geluid harder gaat en de lasers worden ook beter [Big Grin] Mag wel voor die schandalige prijs
 
Gereageerd door misterm op :
 
oldschool is fijn [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
bijna zover en ik zal wel het nodige verslag uitgaan tikke...want ben toch weer vroeg thuis...Patje gaat met de vroemvroem [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Zal wel minder druk worden denk ik, aangezien het samenvalt met Teq.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
waar slaat dat nu weer op...want volgens mij is het uitverkocht...Op masters komt veel ander publiek dan op teq [Confused]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Ja gelukkig wel [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ja gelukkig wel [Wink]

hahaha...we zullen zien tam...mocht ik je überhaupt vinden [Confused] [blink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Moet je gewoon goed zoeken pat [Smile] . En zo groot is het niet, dus volgens mij moet je elkaar kunnen vinden toch?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Moet je gewoon goed zoeken pat [Smile] . En zo groot is het niet, dus volgens mij moet je elkaar kunnen vinden toch?

ja tuurlijk vindt ik dr wel, kan het zelfs met me ogen dicht [Cool] en dat het groot is heb je gelijk in, maar als het vol is dan lijkt het groot [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Nou met je ogen dicht? Dat lijk me wel vreemd voor de bezoekers denk ik als je daar rond loopt met je ogen dicht. Kijken wat de reacties zijn.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Nou met je ogen dicht? Dat lijk me wel vreemd voor de bezoekers denk ik als je daar rond loopt met je ogen dicht. Kijken wat de reacties zijn.

hoezo is toch normaal met me ogen dicht rondlopen...beter dan dat me ogen eruit springen [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
oke vanaaf is het zover...en morgen een uitgebreid verslag van mij over dit feest met de ins en outs [Wink] [Razz]
 
Gereageerd door misterm op :
 
haha ik w8 af
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
zo ben alweer thuis gedoucht en al maar ga ff me bedje opzoeke...later meer
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Okee dan, gezien het tijdstip was het iig gezellig tot het einde [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Oke zijn we weer [Big Grin]

Laten we maar es beginne...tegen 22.15u aangereden van huis naar Eindhoven. Lekker rust in de auto naar wat vage techno geluisterd op de radio...stemming zat er al in==> NOT.
Eenmaal in Eindhoven en de auto geparkeerd liepen we naar het Beursgebouw en de muziek kwam er al goed uit. En de politiewagens vlogen voorbij..betekende de sfeer zat er goed in. Voor bij het Beursgebouw stond me dus een dikke rij he...heb er zeker anderhalf uur staan wachten (minpunt nummer 1) Eenmaal binne begon de volg. wachtrij naar de jasse. Toen had ik erge dorst dus munten halen en ja hoor weer een wachtrij..grrr. Wachtrijen bepalen zeker de sfeer. Eenmaal me bier in me handen (steeds 2 [Embarrassed] ) Begon de sfeer al wat te komen, heb wel 3 DJ's moeten misse (Darkraver, Paul & Panic, Nosferatu) Naja opzich werd er wel normaal gedraaid verder, dus besloot om maar es wat rond te lopen. En tada wie kom ik daar ineens tegen, bijna met me ogen dicht [Wink] Tamara dus...nou ff wat praten en knuffele en toen doorgelopen om een vage rede. Verder was ik ook nog een paar van het Qdance forum tegengekomen (Househof, Gabbazzz, Energy ofzoiets) De muziek werd ineens slecht tegen 05.00u omdat ik niet van die hardcore hou dus maar weer ff lopen en mensen kijken. Einde Bass-D & King Matthew was zeer vermakelijk...dus ff alles eruit.
Kort samengevat:
Een goed feest, maar niet het beste van alle feesten waar ik geweest ben.
Pluspunten:
- Oude hardcore op het eind
- Geluid en decoratie was zeer goed
- Tamara en vriendin gezien [Big Grin] (daar draaide het ook om)
- Lekker dichtbij

Minpunten:
- Wachtrijen
- Prijzen van consumpties en wc's
- Me mooie jas zit onder de rotzooi [Frown]
- TE warm
- Me andere date/afspraak amper gezien [cry]

DJ's:
Darkraver = nie gezien
Paul & Panic = nie gezien
Nosferatu = ook nie gezien
Outblast = Blijft me verrasse steeds
Noize Suppressor = leuke live set
Placid K = tja wel leuke ramplaten
Vince & JDA = Ben anders gewend van hun
Masters of Ceremony = Neophyte in een nieuw jasje
Producer & Hellfish = Hoorde er nie thuis
Bass-d & king Matthew = ouwe zooi daar hou ik van [Big Grin]

Eindconclusie: Was wel een geslaagd feesje op sommige dingen na. Maar dit is de Trance Energy van Hardcore merk ik wel.

Vrijdag weer een feesje maar dan extreem zat worden [Big Grin]

[ 22.03.2004, 14:48: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door misterm op :
 
haha mooi dat over algemeen leuk was [Smile]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Nou dan zal ik ook maar ff een erg kort verslagje schrijven.. Rond een uur of half 11 reden we van huis en zo ongeveer half 12 ware we geparkeert en wel. Toen naar het beursgebouw lopen, het regende wel dat was wel wat minder.. Wij een klein stukje omgelopen zodat we uitkwamen bij de artiesteningang.. We hadden mazzel dus daar konde we na zo'n 3 minuten buiten wachten al naar binne, kortom zo'n 5 minuutjes gewacht.. Toen onze jassen wegbrengen, helaas liepen we eerst de verkeerde trap op dus moesten weer terug, toen we de garderobe eindelijk hadden gevonden waren we ook zo onze jas kwijt en op naar de bonnen. Wederom duurde dit ook niet lang en al snel hadden we wat te drinken... Toen het feest zelf, de muziek was wel aardig maar niet geweldig ja 5e was het eigelijk niet meer om aan te horen (Althans das mijn mening)Verder vond ik de sfeer wel ok, heb geen rare dingen gezien, nog wel bekende he patje [Wink] HEt enige nadeel was de warmte..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
jaja heb wel bekende gezien ja...alleen was het de bedoeling jou te verrasse en niet deb...maarja ik zag je niet staan en deb wel...dus helaas [Frown] Maar was gezellig...thx (K)
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ook deb wil wel eens verrast worden [Wink]
 
Gereageerd door misterm op :
 
iedereen houd van verrasingen
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Alleen positieve verassingen. Daar houd ik van.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Alleen positieve verassingen. Daar houd ik van.

er zijn altijd wel positieve dingen te vinden [naughty] tegenover de negatieve dingen [Razz]
 
Gereageerd door misterm op :
 
haha inderdaad in al het negatieve zit wel iets positiefs
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Wat een filosofische gedachten allemaal [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Wat een filosofische gedachten allemaal [Razz]

sorry liet me weer es gaan [Embarrassed] zal niet meer filosoferen dan tam, want das niet best voor mij
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Filosoferen is niets mis mee. En ik denk juist ook goed om te doen. Goed en kwaad bestaat eigenlijk niet. Het is maar net wie ernaar kijkt nl.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Had geen ander antwoord verwacht van je sjuul [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Weet ik meid [Wink]
 
Gereageerd door misterm op :
 
inderdaad hij mjoet altijd met een filosofisch antwoord komen
 
Gereageerd door NiMS op :
 
niks moet [Wink]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
En (bijna) alles mag [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
En (bijna) alles mag [Wink]

Nou alles? Laten we daar maar niet over doorgaan.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Lijkt me een uitstekend plan [Wink]
 
Gereageerd door misterm op :
 
mooi niet doen maar volgende MOH gaan jullie dan weer?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van misterm:
mooi niet doen maar volgende MOH gaan jullie dan weer?

denk niet dat ze hierheen gaan haha...wie gaat er nu naar Heerenveen [Eek!]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Mss wel ik weet het nog nie
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik ga niet naar Heerenveen, echt een pokke eind. 1x-tje gedaan voor Qlimax, maar dat was geen groot suc6
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ga niet naar Heerenveen, echt een pokke eind. 1x-tje gedaan voor Qlimax, maar dat was geen groot suc6

deel dezelfde gedachte met je over h'veen en het was ook hetzelfde feest
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS